تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک: سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی که نتوانست به پارلمان دهم راه پیدا کند، 18 روز پیش یعنی ششم اردیبهشت در جمع خبرنگاران از مذاکرات نشست شورای ائتلاف اصولگرایان سخن گفت و در خلال سخنانش از دخالت مسئولان دولتی در انتخابات ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۲۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 14 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی که نتوانست به پارلمان دهم راه پیدا کند، 18 روز پیش یعنی ششم اردیبهشت در جمع خبرنگاران از مذاکرات نشست شورای ائتلاف اصولگرایان سخن گفت و در خلال سخنانش از دخالت مسئولان دولتی در انتخابات ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تابناک گیلان،
حداد عادل گفت: نکته‌ای که در جلسه شورای ائتلاف مطرح شد، اظهار نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات بود. نمونه‌های متعددی ذکر شد از اینکه برخی از مسئولان که باید بی‌طرفی خود را در اجرای انتخابات نشان بدهند، آشکارا گرایش خود را به یک جریان سیاسی اعلام می‌کنند و در مجامع، مردم را به رأی دادن به نامزدهای یک جریان خاص دعوت می‌کنند و مسئولان استانی را تشویق می‌کنند که امکانات را در اختیار نامزدهای خاصی بگذارند.

حدادعادل تاکید کرد: البته نمونه‌های پنهان و آشکار از دخالت‌های مقامات کشور و دولت در انتخابات مرحله اول نیز وجود داشته است که شاید همان دخالت‌ها مقدمه‌ای شده برای دخالت آشکارتری در مرحله دوم انتخابات.

او از قول شورای ائتلاف، از مقامات وزارت کشور، دولت و شورای نگهبان درخواست کرد که نسبت به این موارد تخلف بی‌اعتنا نباشند، چراکه این موارد به صورت متعدد در سطح کشور گزارش داده شده است.

البته هنوز مشخص نیست که این گزارش کجا و چگونه ارائه شده است و هنوز خبری از مستندات حداد عادل در دست نیست، اما سخنان او با واکنش های متعددی همراه شد و نه تنها دولتی‌ها که حتی همکارانش در مجلس وفعالان سیاسی نیز از او خواستند تا مستنداتش را ارائه کند.



اما یکی از مواضع جالبی که نماینده اصولگرای لنگرود به اظهارات حداد عادل داشت را با هم مرور می کنیم:


مهرداد بائوج لاهوتی، حداد را به داشتن انصاف دعوت کرد. نماینده مردم لنگرود خطاب به حداد عادل گفت‌: انصاف داشته باشید، چون رای نیاوردید می‌گویید دولت درانتخابات دخالت کرده!

نماینده لنگرود تصریح کرد: معمولا دولتهای برگزار کننده انتخابات با این نوع از ادعاها روبرو می‌شوند ولی حاضرم خدا را شاهد بگیرم که دولت فعلی انتخابات را در کمال آرامش و سلامت برگزار کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار