درحاشیه نشست خبری جشنواره بهارنارنج لنگرود ؛
به گزارش تابناک گیلان، این جشنواره با همت شهرداری، شورای اسلامی شهر، فرمانداری، سازمان میراث فرهنگی گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 11 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: روز گذشته نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری بهارنارنج در شهرستان لنگرود برگزار شد که این نشست خبری بدون حاشیه نبود.

به گزارش تابناک گیلان، این جشنواره با همت شهرداری، شورای اسلامی شهر، فرمانداری، سازمان میراث فرهنگی گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.


ناتوان باش و تهیدست و یقه چرکین و مفلس / لحظه ای اما مکن نزد توانا چاپلوسی


این حکایت کسانی است که برای خودنمایی و ابراز وجود و همینطور برای خودشیرینی از هر نوع تملق و گزافه گویی کوتاهی نمی کنند.

مراسم روز گذشته بهانه ای شد تا به این مقوله مهم که متاسفانه در جامعه ما چه در سطح پایین و چه در مراتب بالاتر در حال افزایش است بپردازیم.

نمونه ای از این حرکت مذموم در یکی از جلسات شهرداری لنگرود که به منظور اطلاع رسانی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بهارنارنج در ساختمان شهرداری این شهر تشکیل شده بود از سوی فردی که به گفته خودش شخصی هنری است انجام گرفت.

شخصی که خود را از اعضای دبیرخانه برگزاری این جشنواره معرفی میکند و البته پرواضح بود که این پذیرش هم با اعمال نفوذ برخی از اعضای شورای شهر و جالبتر با کنایه های شهردار لنگرود همراه بود که نکات بسیار مهمی را در این خلال می‌طلبد.

اول آنکه آیا برای برگزاری این چنین جشنواره مهم فرهنگی و سنتی که برنامه ریزی های بسیاری برای آن تدارک دیده شده و حتی مهمانان کشوری نیز دارد، چهره های شاخص هنری در شهرستانی با این قدمت وجود ندارد که به جای آن از این افراد جوان و کم تجربه که حتی نحوه برخورد با اصحاب رسانه را به خوبی درک نمیکند استفاده می شود؟






چگونه می شود که به جای بهره برداری درست و منطقی از این برنامه که بتواند اثرگذاری در بین مردم داشته باشد ، با بلندپروازی های موهوم از این جشنواره چندساعته ، توقع نجات کل تاریخ رسومات سنتی گیلان را داشته باشیم؟

نفس عمل تملق گویی که به کرات در این جلسه از سوی این شخص هنری در خصوص عملکرد شهردار لنگرود در دوران مدیریتی کحالی در شهرستان لاهیجان رخ داد بیشتر مورد توجه بود و اینکه چه کارها و برنامه هایی از شهردار، در شهرستان لاهیجان انجام گرفته که اینطور باعث رونق و شکوفایی این شهر شده و با توجه به سبقه مدیریتی و توانایی های این مدیر، لنگرود نیز میتواند به این جایگاه برسد و به نوعی از همه لحاظ دگرگون و متحول خواهد شد مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

نکته پایانی اینکه یک هنرمند اصیل هرگز دست به تملق گویی از خود بروز نمی دهد و به جای آن از هنر و توانایی های خود برای بالابردن شان و منزلت خویش استفاده میکند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
وقتی از امثال این افراد تو این برنامه های فرهنگی استفاده کنن افرادی هم مثل عمه خورشید که اهل همین شهرن باید بذارن برن دیگه.
واقعا جای تاسف داره این همه هنرمند سرشناس از چه کسایی استفاده میکنن
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان گيلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
جناب آقاي انوشيروان محسني بند پي رياست محترم سازمان بهزيستي كشور سلام علیکم

احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و … شامل ما نمی شود.
جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.
حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند!
مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
اووووو ای پسره دیوشلی
یته بوما رعنا مین بازی بوده بوبو فرد هنری؟؟؟؟
پس ایتو ببی امنم براد پیت یم د
پارسا
|
United States
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
شهردار خودش با همین روش به لنگرود آمد بعد انتظار دارید افراد بهتری برای جشنواره انتخاب بشوند؟
اگر چاپلوسی نمیکرد الان در شهرهای دیگر منشی بود.
پارسا
|
United States
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
شهردار خودش با همین روش به لنگرود آمد بعد انتظار دارید افراد بهتری برای جشنواره انتخاب بشوند؟
اگر چاپلوسی نمیکرد الان در شهرهای دیگر منشی بود.
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
احمدی نژاد باز سر برون کند
این جوانه آسفالت واژگون کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار