تابناک بررسی می کند ؛
به گزارش تابناک گیلان، ایرج ندیمی با بیان اینکه فوتبال ایران به‌شدت سیاسی است گفت: ضعف آقای کفاشیان نیز دراین مسئله بود چراکه گاه تحت‌تاثیر مناسبات سیاسی رفتارهای توجیه ناپذیر داشت.
کد خبر: ۲۲۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 10 May 2016
  • روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: در اواخر دوره مجلس نهم ، یکی از نمایندگان گیلان ، به شدت به موضوع فوتبال و شخص کفاشیان علاقه مند شده است.

به گزارش تابناک گیلان، ایرج ندیمی با بیان اینکه فوتبال ایران به‌شدت سیاسی است گفت: ضعف آقای کفاشیان نیز دراین مسئله بود چراکه گاه تحت‌تاثیر مناسبات سیاسی رفتارهای توجیه ناپذیر داشت.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقاظ ضعف رئیس سابق فدراسیون اشاره کرد و گفت: فوتبال ایران به شدت سیاسی است و ضعف آقای کفاشیان نیز در این مسئله بود چراکه گاه تحت تاثیر مناسبات سیاسی تصمیمات و رفتارهای توجیه‌ناپذیر داشت.

ندیمی کار را از این هم جلوتر برد و به نوع نگرش کفاشیان هم تلنگری زد و اظهار کرد:گردش‌نخبگان در ایران یک شوخی است و این واژه  درهیچ یک از بخش‌های دولتی معنا پیدا نمی‌کند و بیشتر یک تعارف است و حتی در دنیای سیاست نیز مردم ایران یک مدت به راست گرایش دارند و مدتی به چپ و باز این گرایش‌ها در طول تاریخ تکرار می‌شوند و تغییری در  نگرش‌ها و تفکرها صورت نمی‌گیرد.






سپس این نماینده گیلانی با اشاره به حواشی پیرامون قرارداد با برند «جیووا» به‌عنوان اسپانسر تیم‌ ملی فوتبال، گفت: اگرچه قانون به رئیس فدراسیون فوتبال اجازه می‌دهد تا آخرین روزی که در مسند است، در خصوص مسائل مختلف تصمیم‌گیری کند اما رفتارهای او باید قابل‌دفاع و دارای توجیه عقلانی و منطقی نیز باشد؛ به تعبیر دیگر این رفتارها باید رفع شبهه کرده و پای عوامل نظارتی را به میان نکشد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قراردادهای عجولانه در روزهای پایانی مدیریت درحالی که احتمال آسیب‌های بسیاری را برای تیم ملی به همراه دارد، باید از سوی رئیس فدراسیون با جزئیات کامل توضیح داده شود؛ هرچند دستگاه‌های نظارتی می‌توانند با موشکافی ماجرا ذینفعان را شناسایی و اگر رفتار غیرقانونی و سودجویانه انجام شده باشد به دستگاه‌های قضایی ارجاع داده شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار