کد خبر: ۲۲۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 09 May 2016
تابناک گیلان - اداره كل هواشناسي گيلان اعلام كرد: بارندگي ها در استان طي عصر سه شنبه و صبح روز چهارشنبه شدت بيشتري مي گيرند.

اداره كل هواشناسي گيلان با صدور اطلاعيه اي پيش بيني كرد: نقشه هاي اين اداره كل نشان دهنده تقويت تدريجي توده هواي بارشي ، از بعدازظهر سه شنبه است كه بر اين اساس طي سه شنبه عصر و شب و اوايل صبح چهارشنبه بارش در بعضي نقاط استان بويژه نواحي شرقي و ارتفاعات شرق استان از شدت بيشتري برخوردار مي شود.
بر اساس اين پيش بيني ، با توجه به استقرار اين توده هوا در منطقه در بيشتر ساعات ، هوا مه آلود خواهد بود و براي بعضي ساعات وزش باد پيش بيني مي شود.
اين هواشناسي اعلام كرده است: با توجه به ماهيت بارش هاي بهاري، در مناطق مستعد وقوع پديده رعد و برق و تگرگ نيز دور از انتظار نيست.
اداره كل هواشناسي گيلان به كليه رانندگان توصيه كرده است : با توجه به شرايط بارندگي و لغزندگي سطح جاده ها و مه آلود بودن هوا و از سويي كاهش ديد افقي در جاده هاي استان نكات ايمني را در رعايت نمايند .
اين هواشناسي وضعيت جوي گيلان در روز سه شنبه را قسمتي ابري تا ابري، بعضي ساعات بارندگي و چهارشنبه را نيمه ابري تا ابري، بعضي نقاط بارندگي، گاهي كاهش ابر پيش بيني كرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار