نماینده ولی فقیه ، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی، از مردم خواستند در مراسم استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 14 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و محمود شکری در این پیام مشترک که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده اند: صدای پای بهار در سرزمین آب و آیینه و قرآن پیچیده است و بار دیگر گیلان همیشه بهار، زیباترین نقاشی خداوند خواهد بود. 

در ادامه این پیام مشترک افزوده شده: امسال بهار فاطمی نوید گلهای سبز کاروانیان همدلان امیدوار و تشنگان خدمت را با خود آورده است و بهار در بهار شده و گیلان با قدم های رییس جمهوری محبوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین خواهد شد؛ سفری که با تدبیر رشد و توسعه را برای گیلان به ارمغان خواهد آورد.

در بخش دیگری از این پیام مشترک اضافه شده: در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال همدلی و همزبانی، ملت و دولت نامگذاری شده؛ از همه مردم فهیم و ولایتمدار و از همه اقشار مختلف، اساتید دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و همه مردم گیلان، دعوت می کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید، برگ زرین دیگری بر کتاب جاودان تعهد و ولایتمداری گیلانیان بیفزایند و جلوه ای دیگر از پشتوانه مردمی نظام را نشان دهند.

در خاتمه این پیام مشترک گفته شده: امیدواریم خداوند متعال این گام هایی که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مردم و مسوولان برداشته می شود، جزو خیرات و مبرات و حسنات همه ما قرار دهد.

رییس جمهوری و هیأت دولت، فردا (چهارشنبه بیست و ششم فروردین ماه) پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ساعت 9 و 30 دقیقه فردا، در ورزشگاه عضدی رشت با مردم استان گیلان دیدار می کند.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار