پیام رییس شورای شهر چاف و چمخاله به مناسبت روز شوراها ؛
تابناک: در تقویم رسمی کشور ما (ایران) روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها یاد شده است. شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است.
کد خبر: ۲۲۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 28 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
در تقویم رسمی کشور ما (ایران) روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها یاد شده است. شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است.

به گزارش تابناک گیلان، مهران مهراب پور ، رییس شورای شهر چاف و چمخاله درخصوص این روز تاریخی و مهم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که بر مبنای آموزه های اسلامی و در چارچوب هدف سلبی خود با استبداد و خودرایی فرمانروایان به مبارزه برخاست و تحقق مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشتشان را به عنوان یک هدف ایجابی برگزید.

مهراب پور تصریح کرد: اصل ارزشمند شورا را باید مورد توجه جدی قرار داد و قانون اساسی به موازات اشاره به انتخاب رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از انتخاب اعضای شوراهای اسلامی نیز به عنوان ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی یاد کرده است.

رییس شورای شهر چاف و چمخاله در پایان خاطرنشان کرد: بدینوسیله نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر را به مردم عزیز و شهروندان محترم تبریک و بر خود وظیفه میدانم از پیگیری.تلاش.مساعدت و راهنمایی های ارزنده شما در پیشبرد اهداف شهر وشهر داری که یقینا حاصل همدلی وهمکاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر بوده است تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم ما را در آرزوی خویش که ساختن فردایی زیباتر وبهتر است سهیم بدانید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار