عضو هیئت رئیسه شورای رشت گفت:
در آخرین بررسی مشخص شد که مطالبات شهرداری رشت از دستگاه‌های دولتی و شهروندان از مرز 8000 میلیارد ریال گذشته است.
کد خبر: ۲۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 12 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، فاطمه شیرزاد در رشت با بیان اینکه بودجه شهرداری رشت در سال 94 برابر با 600میلیارد تومان است، اظهار داشت: شهرداری رشت حدود سه برابر بودجه نقدی امسال از شهروندان و دستگاه‌های دولتی مطالبه دارد.

وی با بیان اینکه ابتدا اعلام می‌شد مطالبات شهرداری رشت 60 میلیارد تومان است، افزود: در آخرین بررسی مشخص شد که مطالبات شهرداری رشت از دستگاه‌های دولتی و شهروندان از مرز 8000 میلیارد ریال گذشته است.

عضو هیئت رئیسه شورای رشت گفت: در حالیکه رشت نیازمند توسعه روزافزون بوده و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند این میزان مطالبه برای مدیریتی شهری رشت قابل قبول نیست.

شیرزاد با بیان اینکه مکانیسم دریافت مطالبات 8 هزار میلیارد ریالی شهرداری رشت از دستگاه‌های اجرایی و شهروندان در شورای رشت در حال تهیه و بررسی است، تصریح کرد: با تزریق این میزان دارایی بسیاری از مشکلات شهرداری رشت در اجرای پروژه‌ها رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه امسال شهرداری رشت به میزان 393 میلیارد تومان بودجه نقدی و 207 میلیارد تومان بودجه غیر نقدی لحاظ شده و توزیع آن از کل بودجه 25 درصد جاری و 75 درصد عمرانی است.

عضو هیئت رئیسه شورای رشت با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، اظهار داشت: در این سفر با رایزنی‌هایی که صورت گرفته تصمیمات ویژه‌ای برای احیای رودخانه‌های رشت مصوب می‌شود.

شیرزاد با اشاره به وضعیت نامناسب مرکز دفن زباله سراوان رشت، افزود: کمک به ساماندهی لندفیل سروان نیز از مطالبات جدی شهروندان رشت است که در سفر هیئت دولت به گیلان مطرح و پیگیری می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار