کد خبر: ۲۱۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 24 April 2016
تابناک گیلان - فرمانده پلیس راه گیلان گفت: محور آزادراه رشت‌ـ‌رودبار حد فاصل امامزاده هاشم‌ـ‌رودبار به دلیل رانش زمین همچنان مسدود است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی و مواصلاتی گیلان باز است و تردد در آنها بدون محدودیت ترافیکی جریان دارد.

وی با بیان اینکه از هفته پیش مسیر آزادراه رشت‌ـ‌رودبار در حد فاصل امامزاده هاشم‌ به دلیل رانش زمین همچنان مسدود است، تصریح کرد: رانندگان از جاده قدیم رشت‌ـ‌رودبار برای تردد استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا وارد مسیر مسدود شده نشوند و متذکر شد: نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند و تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود است.

وی بارش باران را موجب لغزندگی سطح جاده‌ها دانست و گفت: رانندگی در چنین شرایطی مستلزم رعایت سرعت و سبقت مجاز است.

رستگار سرعت و سبقت غیرمجاز را حادثه‌آفرین خواند و گفت: رانندگی با سرعت بالا و عدم رعایت سبقت مجاز موجب حوادث ناگوار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث موتورسواران تبدیل به ایپدمی آزاردهنده شده است، خاطرنشان کرد: بارها از موتورسواران خواسته شده هنگام رانندگی با موتور از کلاه ایمنی استفاده کنند و بی‌توجهی نسبت به این مسئله حادثه‌آفرین است.

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه بی‌توجهی نسبت به قوانین رانندگی جبران‌ناپذیر است، یادآور شد: از رانندگان می‌خواهیم قوانین رانندگی را رعایت کنند و سفری ایمن داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار