کد خبر: ۲۱۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 18 April 2016
تابناک گیلان - رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت تاکنون 200 تذکر به شهردار این شهر ابلاغ کردند که از طرف وی بدون پاسخ مانده است.

محمدعلی رفیعی‌نوده پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه شهردار این شهر نسبت به تذکرات اعضای شورا بی‌اعتناست، اظهار کرد: بارها تذکرات اعضای شورا به صورت مکتوب در زمینه اقدامات و پروژه‌های مختلف شهر به شهردار رشت ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت تذکرات اعضای شورا را بدون پاسخ گذاشته است، افزود: حدود 55 سئوال و 200 تذکر توسط اعضای شورای اسلامی به شهردار رشت ابلاغ شده، اما پاسخی دریافت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بودجه پیشنهادی سال 95 شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب بودجه شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر رشت باشیم.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان، تصریح کرد: مسئولان در برگزاری این کنگره بزرگ که با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار می‌شود، همکاری داشته باشند.

فاطمه شیرزاد با اشاره به برگزاری مراسم هفته سلامت در رشت خاطرنشان کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده و امیدواریم با همراهی مسئولان به‌زودی شاهد رفع آلودگی دو رودخانه گوهر رود و زر جوب رشت باشیم.

وی با بیان اینکه سهم بیمارستان‌ها در آلودگی این دو رودخانه بسیار زیاد است، یادآور شد: تاکنون هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نشده و شهر صنعتی رشت یکی از موارد آلوده‌کننده بوده که هنوز وضعیت تصفیه‌خانه آن مشخص نشده است.

عضو شورای شهر رشت وضعیت آلودگی سراوان به دلیل انباشت زباله را جدی خواند و متذکر شد: آلودگی در منطقه، سلامت و زندگی مردم را به خطر انداخته است.

وی رودخانه‌ها در شهرهای بزرگ دنیا را منبع اقتصاد و گردشگری دانست و یادآور شد: رودخانه‌های شهر رشت منشأ آلودگی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار