کد خبر: ۲۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 17 April 2016
تابناک گیلان: استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت پیشرو بودن استان در بخش بیمارستانی افزود: متأسفانه هنوز گیلان در این بخش با استاندارد جهانی و میانگین کشوری فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، دکتر «محمدعلی نجفی» در بازدید از روند بیمارستان پارس، با بیان این‌که درصدد هستیم تا امکانات و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی گیلان را افزایش دهیم، افزود: الحمدلله امکانات بیمارستانی خوبی در بخش‌های خصوصی و دولتی در استان شکل گرفته است.

وی با یبان این‌که هم‌اکنون 8 بیمارستان توسط بخش خصوصی و دولتی در گیلان در حال ساخت است که 1200 تخت فعال خواهد داشت، اظهار کرد: از این تعداد بیش از 230 تخت شامل دو بیمارستان بخش خصوصی در رشت و لاهیجان است.

استاندار گیلان با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث توسط وزارت راه و شهرسازی در شهرستان‌های آستارا، تالش، رضوانشهر، لاهیجان، لنگرود و رشت، تلاش و جدیت بیشتر وزارت راه و شهرسازی در اتمام هر چه سریعتر این بیمارستان‌ها خواستار شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با یادآوری سفر دکتر آخوندی به گیلان و برگزاری 2 نشست درخصوص بیمارستان‌های در دست احداث توسط این وزارتخانه در گیلان اظهار کرد: دکتر آخوندی دستور ویژه‌ای برای پیگیری در این زمینه صادر کردند.

دکتر نجفی با بیان این‌که دو بیمارستان گیلان آماده افتتاح است، تصریح کرد: اگر تجهیزات بیمارستان‌های مذکور آماده باشد به ‌سرعت آن‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی با تأکید بر ضرورت پیشرو بودن استان در بخش بیمارستانی افزود: متأسفانه هنوز گیلان در این بخش با استاندارد جهانی و میانگین کشوری فاصله دارد که باید با تمام توان در جهت جبران عقب‌ماندگی بکوشیم.

نجفی همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان پارس توسط بخش خصوصی گفت: دولت به تنهایی قادر نخواهد بود تمامی امکانات و تسهیلات بخش بیمارستانی را مهیا کند و استان نیازمند چنین امکانات و تجهیزات پزشکی می‌باشد و از تمام کسانی که در این راستا حرکت و حمایت دارند قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، بیمارستان پارس رشت با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی بخش خصوصی در خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

با راه‌اندازی بیمارستان پارس برای 700 پرستار و متخصص پزشکی اشتغالزایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار