تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۰۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 08 April 2016
گرد و غبار دانه ریز عراق؛ تهدید جدی برای سلامت خوزستانی ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پدیده گرد و غبار علاوه بر مشکلاتی که به وجود می‌آورد، هزینه‌هایی نیز در زمینه سلامت و بهداشت بر دولت، استان خوزستان و مردم تحمیل می‌کند. (جزئیات بیشتر)



13 سياست اقتصاد مقاومتی در خوزستان قابل اجرا است

امید حاجتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان چهارشنبه در شوراي برنامه ريزي خوزستان در محل سرسراي استانداري در اهواز بيان كرد: سازمان برنامه ريزي خوزستان به دنبال ايجاد بسته اي براي تحقق 13 بند اقتصاد مقاومتي در اين استان است. (جزئیات بیشتر)



وزیر اطلاعات در خوزستان:
برجام فشارها را از جمهوری اسلامی ایران برداشت

وزیر اطلاعات افزود: اگر توافق هسته‌ای حاصل نمی‌شد صادرات نفت خام ایران بطور قطع متوقف می‌شد و فشارها نیز شدیدتر می‌شد.

وی گفت: برخی گشایش‌ها در خصوص رفع تحریم‌ها زمان بر است ولی با این حال مسئولان کشور تا تحقق کامل تعهدات طرف مقابل همه تلاش خود را صرف خواهند کرد. (جزئیات بیشتر)



مجلسی که با محیط زیست خوب تا نکرد؟!

مجلس نهم در آخرین ماه فعالیت خود در سال۹۴، با رد لایحه ارزیابی های زیست محیطی، بار دیگر میانه بد خود با محییط زیست را علنی کرد.

در حالی که سازمان حفاظت محیط زیست برای اجبار دستگاههای اجرایی به رعایت ملاحظات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی، لایحه ضرورت انجام و تایید ارزیابی های محیط زیستی قبل از اجرای پروژه ها را به مجلس داده بود، نمایندگان مجلس نهم در عین ناباوریِ دوستداران محیط زیست، به این لایحه رای مثبت ندادند تا محیط زیستی ها منتظر آغاز بکار مجلس دهم بمانند تا بلکه آن مجلس روی خوشی به محیط زیست پس از ۴ سال نشان بدهد. (جزئیات بیشتر)



بازهم داستان انتقال آب؛ این قسمت زهره!

بحث انتقال آب از رودخانه های خوزستان همچنان ادامه دارد و اینبار هم نوبت به زهره رسیده است.

زهره ایی که با انتقال و برداشت از آن حدود، ۴۰ هزار هکتار از اراضی بخش های امیدیه، زیدون، و هندیجان کاملاً خشک خواهد شد.

در صورت برداشت آب از رودخانه زهره، ۴۰ هزار هکتار از اراضی بخش های امیدیه، زیدون، و هندیجان کاملا خشک خواهد شد؟! (جزئیات بیشتر)



مصرف کالاهای ته لنجی به چه قیمت؟/ جولان مواد غذایی قاچاق در سایه بی تفاوتی مسئولان

مدتی است که با افزایش نرخ ارز و کاهش تولید و کیفیت تولید برخی مواد غذایی داخلی، شاهد ورود کالاهای غذایی، آرایشی و بهداشتی لوکس و خارجی با قیمت هایی اغلب پایین تر در بازار هستیم.

اینکه ورود این کالاها با وجود تاکید مسئولان بر اقتصاد مقاومتی در کشور چه تاثیراتی بر تولیدات داخلی خواهد گذاشت به کنار، بلکه به گفته متخصصان سلامت و بهداشت، مصرف این کالاها (که در ادامه با آنها اشاره شده است) به صورت مسقیم بر سلامت مردم تاثیر دارد. (جزئیات بیشتر)



تعامل مدیریت ارشد استان برای توسعه کلانشهر

استاندار مقتدایی با حضور در اولین جلسه رسمی اداری شهرداری اهواز، عزم خود برای توجه ویژه به حوزه مدیریت شهری در آستانه چهارمین سال حضور خود در استانداری خوزستان را نشان داده است.

حضور استاندار بعنوان بالاترین مقام سیاسی و اجرایی استان در شهرداری اهواز بویژه پس از یکماه پرکار شهرداری در استقبال از مهمانان نوروزی، نشان داد زحمات و تلاش های شهردار و مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری از چشم مدیریت ارشد استان پنهان نمی ماند و آنان بخوبی فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری را رصد می کنند. (جزئیات بیشتر)



خطیب نماز جمعه اهواز:
ولایت فقیه نعمتی است که خدا به ما داد

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع پیروی از خط ولایت گفت: ببینیم که امام با آمریکا چه برخوردی را می کردند، ما باید از این نعمت الهی استفاده کنیم، ولایت فقیه نعمتی است که خدا به ما داد. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار