تابناک گیلان: ابراهیم مهربان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر ساماندهی کسبه بام‌سبز را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر: ۲۰۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 05 April 2016

تابناک گیلان: ابراهیم مهربان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر ساماندهی کسبه بام‌سبز را مورد تأکید قرار داد.

وی ترافیک ورودی بام سبز لاهیجان را از عمده مشکلات این منطقه دانست و تصریح کرد: تسریع در ساماندهی منطقه بام سبز لاهیجان ضروری است.


خبرگزاری فارس: ساماندهی بام‌سبز لاهیجان ضروری است


سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان ارائه راهکار برای برطرف شدن معضل ترافیک بام سبز را مهم خواند و افزود: بازگشایی امتداد بلوار عاقلیه نیاز به پیگیری دارد.

مهربان اجرای نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر لاهیجان را از دیگر موارد قابل پیگیری در سال جاری عنوان کرد و گفت: پیگیری پرونده‌های حقوقی شهرداری مانند سالن چهار هزار نفری شهدا، جنگل میرصفا، زمین هتل اعظم، زمین حمل و نقل و ... امری ضروری است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در نشست مذکور تشکیل جلسات کارشناسی برای بررسی طرح‌های مجموعه پروژه پارک حاجی‌آباد را مهم دانست.

ابراهیم خوشحال آسفالت کوچه‌های شهر لاهیجان را خواسته شهروندان این شهر عنوان کرد و افزود: تسریع در اجرای تعریض پل فرهنگیان و ... جزء درخواست شهروندان بوده است و در نخستین فرصت با تجهیز تیم‌های مربوطه این خواسته به‌حق شهروندان باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه خودروهای فرسوده موجود زیبنده شهر لاهیجان نیست، افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری از دیگر نیازمندی‌های شهر لاهیجان است که باید پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان کوچه‌های با عمق 50، 70 و 100 متر طول در این شهر را نیازمند سنگ‌فرش دانست و یادآور شد: شهردار لاهیجان می‌تواند با اجرای سنگ‌فرش این کوچه‌ها خدمات عمرانی خوبی را به مردم مناطق مذکور ارائه دهد.

خوشحال برگزاری جشنواره نوروزی در لاهیجان را موجب ایجاد شرایط خوب برای مسافران و شهروندان دانست و از دست‌اندرکاران این جشنواره قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار