تابناک گیلان: حسینعلی خدایگانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر درباره بازپس‌گیری جزیره لاهیجان، اظهار کرد: جزیره لاهیجان دغدغه اصلی تمام اعضای شورای شهر است.
کد خبر: ۲۰۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 04 April 2016

تابناک گیلان: حسینعلی خدایگانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر درباره بازپس‌گیری جزیره لاهیجان، اظهار کرد: جزیره لاهیجان دغدغه اصلی تمام اعضای شورای شهر است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با جدیت تمام پیگیر موضوع مذکور هستند، تصریح کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با وکیل پرونده، اکنون انجام مناظره و بیان جزئیات روند پیگیری پرونده به صلاح نبوده و امیدواریم با پیگیری‌های لازم هر چه سریع‌تر به نتایج خوبی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان حضور تمام خبرنگاران و شهروندان در جلسات علنی شورای اسلامی این شهر را بلامانع دانست و یادآور شد: صاحب‌نظران و فعالان فضای مجازی می‌توانند با هماهنگی‌ روابط عمومی شورا در جلسات حضور یابند.

وی با تصریح بر اینکه لاهیجان به لحاظ داشتن جاذبه‌های توریستی، تاریخی، صنایع دستی و... حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، افزود: لاهیجان یکی از شهرهای مهم گردشگری گیلان و کشور محسوب می‌شود.

خدایگانی برگزاری جشنواره نوروزی و برنامه‌های مختلف هنری در ایام نوروز را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواند و یادآور شد: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در لاهیجان شده بود.

وی صنعت گردشگری را از مهم‌ترین محورهای توسعه اشتغال عنوان کرد و گفت: توجه به صنعت گردشگری می‌تواند در برطرف کردن معضل بیکاری بسیار تاثیرگذار باشد.

در جلسه مذکور اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان از تلاش شبانه‌روزی و خدمات ارزنده تمام پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان به‌ویژه کارکنان خدماتی، عمرانی، فضای سبز، آتش‌نشانی، واحد تأسیسات و حمل و نقل در ایام نوروز 95 قدردانی کرده و خواستار تجلیل ویژه شهردار لاهیجان از کارکنان این نهاد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار