ابراهیم مهربان در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان، سخنگوی شورای شهر لاهیجان ، در ابتدا از اجرایی شدن پروژه سنگ فرش خیابان شهید مطهری به عنوان بخشی از برنامه های زیباسازی تا 28 اسفند اشاره کرد و افزود: در این زمینه ساماندهی فضاهای سبز برای جذابیت بیشتر شهر نیز در دستور کار قراردارد.
کد خبر: ۱۹۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 19 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: ابراهیم مهربان طی گفت و گویی با تابناک به تشریح برنامه های نوروزی این شهرستان برای شهروندان و مسافران پرداخت.

به گزارش تابناک گیلان،
سخنگوی شورای شهر لاهیجان ، در ابتدا از اجرایی شدن پروژه سنگ فرش خیابان شهید مطهری به عنوان بخشی از برنامه های زیباسازی تا 28 اسفند اشاره کرد و افزود: در این زمینه ساماندهی فضاهای سبز برای جذابیت بیشتر شهر نیز در دستور کار قراردارد.

مهربان همچنین به تالاب منطقه حاجی آباد هم اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ویژه ای برای این منطقه هم در نظر گرفته شده که از جمله آن اجرای برنامه سیرک است که به جذب مسافر و گردشگر به این منطقه زیبا هم کمک میکند.






عضو شورای شهر لاهیجان ادامه داد: برگزاری جشنواره های نوروزی در دور استخر شهرستان همراه با اجرای جنگ های شادی توسط هنرمندان صدا و سیمای مرکز استان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای نوروز 95 جهت استفاده شهروندان عزیز و مسافران محترم است.

این عضو شورای شهر به اجرای موسیقی زنده در باغ نارنج که به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته و به علاوه ارائه بسته هایی در خصوص معرفی شهرستان لاهیجان و مناطق دیدنی شهر و قدمت آن نیز یکی دیگر از برنامه های ستاد نوروزی لاهیجان است.

مهربان به تمهیدات ویژه برای کاهش بار ترافیک شهر در ایام نوروز هم پرداخت ک افزود: برای این منظور چندین دستگاه سرویس جهت تسریع در حمل و نقل مسافران در سطح شهر به صورت رایگان در نظر گرفته شده که در خدمت مهمانان عزیز در ایام نوروز خواهد بود.

وی در پایان ضمن تبریک سال 95 به همه هموطنان عزیز آروزی سالی پر خیر و برکت را برای مردم شریف لاهیجان از خداوند منان خواستار شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار