فرماندار فومن:
مهمترین خواسته‌های مردم این شهرستان در سفر ریاست جمهور، درخواست اعتبار برای تکمیل ورودی اصلی شهر فومن و سد خالصان و تعریض راه ماسوله به فومن و قلعه رودخان، توسعه راه‌های روستائی و استادیوم ورزشی و شهرک صنعتی است.
کد خبر: ۱۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، میرشمس مومنی‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: ویژه برنامه‌های توسعه پایدار فومن تدوین و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها حلقه‌های حد واسط دولت و مردمند، افزود: از ظرفیت رسانه های گیلان برای توسعه فومن نهایت بهره را می‌بریم.

فرماندار فومن، این شهرستان را دارای ظرفیت مادی و معنوی و اقتصادی بالایی دانست و گفت: فومن علاوه بر ظرفیت معنوی دارای صنعت و معدن و صنعت گردشگری نیز از ظرفیت بالا برخوردار است.

مومنی‌زاده با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها  برای ترقی، توسعه و پیشرفت فومن با گام‌های بلند تاکید کرد.
وی رویکرد خود را همکاری و تعامل و صمیمیت با مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت هستند و تکریم مردم از مهمترین وظایف مسئولان است.

فرماندار فومن شهرستان فومن را با نیازمندی‌های زیاد و مواجه با محرومیت‌ها عنوان و تصریح کرد: با وجود منابع غنی آب زیر زمینی در بخش سردار جنگل بسیاری از روستاهای ما فاقد آب هستند.
مومنی‌زاده با بیان اینکه نرخ بیکاری فومن با وجود منابع معدنی و گردشگری و صنعتی بالا است، اظهار داشت: بسیاری از روستاهای ما از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند و فاقد گاز هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات و نیازها ضرورت دارد با همدلی از همه نیروها و ظرفیت‌ها و منابع استفاده کنیم تا مشکلات حل شود، تأکید کرد: شتاب و سرعت در تامین نیازهای مردم و شهرستان در دادن خدمات رفاحی افزایش یابد.

فرماندار فومن با اشاره به سفر هیئت دولت به گیلان، گفت: مهمترین خواسته‌های مردم این شهرستان در سفر ریاست جمهور، درخواست اعتبار برای تکمیل ورودی اصلی شهر فومن و سد خالصان  و تعریض راه ماسوله به فومن و قلعه رودخان، توسعه راه‌های روستائی و استادیوم ورزشی و شهرک صنعتی است.

مومنی‌زاده با اشاره به اینکه شهر فومن شهر مجسمه‌ها است، خاطرنشان کرد: این شهر تمدن تاریخی مهم استان و زادگاه عالم تشیع در جهان اسلام است و باید چهره جذاب به خود بگیرد و از کهنگی و قدیمی بودن بیرون بیاید.

فرماندار فومن تاکید کرد: بعد از سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در گیلان نخستی جلسه کارگروه حمایت از تولید با حضور استاندار و مدیران استانی و سرمایه‌گزاران و مدیران در شهر فومن برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار