فرماندار فومن:
در سال همدلی و تعامل دولت و مردم تلاش می‌کنیم با تعامل بیشتر و بهتر با رسانه‌ها فعالیت‌های دولت را مطلوب‌تر اطلاع‌رسانی کنیم.
کد خبر: ۱۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، میر شمس مومنی‌زاده امروز در فومن رسانه‌ها را ارکان توسعه و حلقه اتصال دولت و مردم خواند و اظهار کرد: در سال همدلی و تعامل دولت و مردم تلاش می‌کنیم با تعامل بیشتر و بهتر با رسانه‌ها فعالیت‌های دولت را مطلوب‌تر اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه فومن از ظرفیت‌های مادی، معنوی، سرمایه انسانی و اقتصادی خوبی برخوردار است، افزود: با اتکا به مردم می‌توان از این ظرفیت‌ها برای برطرف شدن مشکلات و توسعه این شهر بهره برد.

فرماندار فومن رویکرد سیاسی خود را تعامل، همکاری، همدلی و دوستی عنوان کرد و گفت: در سلیقه مدیریتی با تعامل، دوستی و همفکری موافق و با مناقشه و اختلاف مخالف هستم و تلاش می‌کنم در سال همدلی دولت و مردم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری از نیروهای انسانی کارآمد برای پیشرفت برنامه‌ها استفاده کنم تا انگیزه‌ای برای مردم باشد.

وی فومن را دارای موانع و مشکلات زیرساختی دانست و یادآور شد: گیلان استان پر آب کشور است و بخش سردارجنگل فومن به دلیل برخورداری از سفره‌های زیر زمینی غنی توانایی حفر 20 حلقه چاه را دارد که به دلیل کمبود آب و مشکلات شهرهای همجوار تقسیم‌بندی آب صورت می‌گیرد.

مومنی‌زاده با اشاره به اینکه بسیاری از مردم فومن به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند، تصریح کرد: به دلیل فصلی بودن این مشاغل با نرخ بیکاری بالا مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: برای تامین زیرساخت‌ها، زیربناها و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به شهروندان در اجرای برنامه‌ها شتاب می‌کنیم تا با ارائه طرح‌ها و پروژه‌ها رضایت‌مندی مردم را به دست آوریم.

فرماندار فومن سفر هیئت دولت به گیلان را فرصتی مناسب برای ارائه موانع و مشکلات استان دانست و خاطرنشان کرد: هفته آینده گیلان میزبان هیئت دولت است و جلسه شورای اداری فومن نیز با حضور یکی از وزرا برگزار و مسایل و مشکلات رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور برکات خوبی برای استان و شهر ما به همراه دارد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور که شاهد موفقیت جهانی در عرصه دیپلماسی هستیم سخنرانی رئیس جمهور در بین مردم گیلان نخستین سخنرانی رسمی وی پس از مذاکره لوزان است که از گیلان به جهان مخابره می‌شود.

مومنی‌زاده استقبال بی‌نظیر از ریاست جمهوری را نخستین گام برای قدردانی از روحانی دانست و گفت : در نخستین گام مردم گیلان با استقبال بی‌نظیر خود در ورزشگاه عضدی رشت از رئیس جمهور قدردانی می‌کنند.

وی مطالبات مردم فومن از سفر هیئت دولت به گیلان را برطرف شدن موانع و مشکلات زیرساختی، زیربنایی، اشتغال و گردشگری عنوان کرد و یادآور شد: اختصاص اعتبار کافی برای ساخت پروژه‌های نیمه تمام، ادامه ساخت دو راه اصلی گردشگری فومن به ماسوله و قلعه رودخان از جمله خواسته‌های مردم فومن است.

این مسئول برطرف شدن مشکل ساخت دو استادیوم ورزشی، توجه به معدن آلیان، برطرف شدن مشکلات شهرک صنعتی سردارجنگل، تخصیص اعتبار برای توسعه راه روستایی و عمران شهری، آبرسانی و گازرسانی به روستاهای فومن را از مهم‌ترین مطالبات مردم فومن در سفر هیئت دولت به گیلان برشمرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار