کد خبر: ۱۹۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 07 March 2016
تابناک گیلان: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از افتتاح چهار باب کتابخانه عمومی این استان در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر محمدپور ظهر امروز در نشست کتابخانه عمومی گیلان با اشاره به افتتاح کتابخانه‌های عمومی در این استان اظهار کرد: همزمان با دوازدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور چهار کتابخانه عمومی در گیلان افتتاح می‌شود.

وی افتتاح کتابخانه‌های مذکور را در رشت، لاهیجان و بندر انزلی عنوان کرد و افزود: توسعه فضای مطالعه و ایجاد زمینه برای دسترسی مردم استان به امکانات کتاب و کتابخوانی از اهداف افتتاح کتابخانه‌های عمومی است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از افتتاح نخستین کتابخانه سیار «ساحل» این در منطقه آزاد بندر انزلی خبر داد و گفت: این کتابخانه با همت مدیر عامل منطقه آزاد بندر انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهید حاج ابوالحسن کریمی لاهیجان، کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای روستای اسلام‌آباد سنگر، کتابخانه عمومی مشارکتی ولایت منطقه آزاد بندر انزلی با همت خیران، حمایت شهرداران و دهیاری‌ها و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد افتتاح می‌شوند.

محمدپور زمان افتتاح کتابخانه‌های عمومی گیلان را 19 و 20 اسفند ماه جاری با حضور «الله‌یاری» معاون توسعه کتابخانه‌های عمومی و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مسئولان استانی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بیان کرد.

به گفته وی با افتتاح چهار باب کتابخانه مذکور تعداد کتابخانه‌های عمومی گیلان به 96 باب افزایش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار