فرماندار فومن:
نظام اسلامی زمانی در جنگ نظامی به برکت ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس مقابل نظام بعثی که همه دنیا پشت او بود، مقاومت کرد و پیروز شد.
کد خبر: ۱۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، میرشمس مومنی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ پروژه گازرسانی به روستای کلرم و در جمع اهالی این روستا با تبریک سال نو اظهار کرد: در مدت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی خدمات عمرانی بسیاری در کشور صورت گرفته که از برکات انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی زمانی در جنگ نظامی به برکت ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس مقابل نظام بعثی که همه دنیا پشت او بود، مقاومت کرد و پیروز شد.

فرماندار فومن با بیان اینکه امروز شاهد هستیم نظام اسلامی در عرصه سیاسی و دیپلماسی نیز از حق مسلم خود کوتاه نیامده، گفت: ایران اسلامی در مقابل دنیای استکبار ایستاده و پیروز شد و آثار این پیروزی در سخنان رئیس جمهور آمریکا که گفت نه تحریم و نه اقدام نظامی نمی‌توانست جمهوری اسلامی ایران را تسلیم کند و بهترین راه توافق بود، مشهود است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز ما در جنگ هستیم، ادامه داد: جنگ بین فقر و غنی، جنگ بین عقب‌ماندگی و توسعه یافتگی، جنگ بین محرومیت و برخورداری، و اگر بخواهیم در این جنگ پیروز شویم باید با توجه به نامگذاری امسال به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری، همه با هم از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود استفاده کرده تا بر مشکلات و کاستی‌ها پیروز شویم.

فرماندار فومن افزود: در شرایط فعلی کشور، انتظارات و نیازمندی‌ها بسیار و امکانات محدود بوده و نیاز به پیگیری بسیار است.

وی با قدردانی از تلاش ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان که روند اجرایی خوبی دارد حاصل پیگیری‌های نماینده و دیگر مسئولان شهرستان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار