بررسی امار های رسمی از انتخابات مجلس دهم در گیلان ؛
با پایان یافتن فرآیند اخذ رأی انتخابات مجلس دهم و دوره پنجم خبرگان رهبری در سراسر کشور، شمارش آرای اخذ شده آغاز شده و ادامه دارد.
کد خبر: ۱۸۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 27 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

با پایان یافتن فرآیند اخذ رأی انتخابات مجلس دهم و دوره پنجم خبرگان رهبری در سراسر کشور، شمارش آرای اخذ شده آغاز شده و ادامه دارد.


ذبیح الله نیکفر، نماینده لاهیجان و سیاهکل شد

تابناک گیلان: ذبیح الله نیکفر با کسب بیش از ۴۷ هزار رای از کل آرای مأخوذه، کرسی بهارستان از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل را از آن خود کرد.

شنیده ها از منابع آگاه، حکایت از آن دارد که ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان، سیاهکل، پیرکوه، دیلمان و رودبنه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

ذبیح الله نیکفر با کسب حدود ۴۷ هزار رای به عنوان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.




غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با آرای قاطع مردم رشت وارد مجلس شد/۴ نفر به مرحله دوم راه یافتند

تابناک: پس از پایان شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با کسب آرای قاطع وارد مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی توانسته است بیش از ۸۱ هزار آرای مردم حوزه انتخابیه شهرستان رشت را به دست آورد و با آرای قاطع مردم مستقیما و در همان دور اول وارد مجلس شود. جبار کوچکی نژاد با کسب ۵۲۸۰۰ و آقازاده با کسب ۵۲۶۰۰ و عظمتی ۴۷۹۰۰ و حسنی با کسب بیش از ۳۵ هزار رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.




 محمود شکری برای دومین بار از تالش راهی مجلس شد

تابناک گیلان: طبق اطلاعیه شماره ۴۶ ستاد انتخابات کشور نماینده شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس دهم مشخص شد.

به گزارش خزر، در اطلاعیه شماره ۴۶ ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۲:۲۸ دقیقه صبح شنبه ۸ اسفند ۹۴ که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح اخذ شده، آقای محمود شکری با کسب ۴۸هزار و۸۸۴ رأی به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه معرفی شد.




 انتخابات در رودبار با حضور صمد مرعشی و منوچهر جمالی به دور دوم کشیده شد

تابناک: تورنمنت انتخابات در رودبار با حضور صمد مرعشی و منوچهر جمالی به دور دوم کشیده شد.

فرماندار شهرستان رودبار گفت: تورنمنت انتخابات در رودبار با حضور صمد مرعشی و منوچهر جمالی به دور دوم کشیده شد. سیدمحمد احمدی از حضور حماسی و عزتمندانه مردم شهرستان رودبار در انتخابات تشکر و قدردانی و اظهار کرد:از مردم ولایتمدار شهرستان در شهرهای رودبار،منجیل، لوشان، رستم‌آباد، توتکابن، جیرنده و بره سر و نیز بخش‌های مرکزی، رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام در پای صندوق‌های اخذ آراء که امید دوستداران نظام را شعله ورتر و حرمان و یأس دشمنان را موجب گردیدند، سپاسگزاری نمایم.

وی افزود بی شک این حضور غرور آفرین در پی تلاش، همت، تعامل و همدلی و همزبانی ائمه محترم جمعه، هیأت‌های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، اعضاء محترم شورای تأمین و نامزدهای محترم انتخابات بوجود آمد که شایسته قدردانی است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه تورنمنت انتخابات در رودبار با حضور صمد مرعشی و منوچهر جمالی به دور دوم کشیده شد، گفت:با تبریک به تمام نامزدها و مردم عزیز، امیدوارم این همراهی و حضور همدلانه و مدبرانه مردم و نیز اشتراک مساعی دیگر نامزدهای محترم،با گام بلند دیگر در دور دوم انتخابات و انتخاب نماینده منتخب،فصل نوینی از توسعه و شکوفایی در شهرستان همراه با تدابیر دولت محترم گشوده شود./ایسنا




لاهوتی هم در لنگرود برنده شد

تابناک: مهرداد بائوج لاهوتی با کسب ۲۸ هزار و ۸۴۶ رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی انتخاب شد.

آرای مأخوذه در حوززه انتخابیه لنگرود به ترتیب آرا به قرار زیر است:

۱ – مهرداد بائوج لاهوتی ۲۸۸۴۶
۲ – سیدگل آقا پورعباس ۲۴۳۱۰
۳ – پرویز محمدنژاد ۱۳۰۵۹
۴ – حسن اخگری ۲۰۱۶
۵ – احمدی سروش ۱۳۰۹
۶ – احمد اسماعیلی بازارده ۱۱۱۶
۷ – محمد پوررضا ۱۰۷۸
۸ – محمود دهگان ۹۴۹
۹ – حمید رمضانپور دریاسری ۸۸۵
۱۰ – نرجس نوبهاری ۷۶۹
۱۱ – مهرداد امین لیلی ۶۲۷
۱۲ – یوسف فلاحیان ۲۹۷
۱۳ – میثم موسی پور ۲۶۶
۱۴ – مجید مطلبی ۲۰۶





ـ در حوزه انتخابیه فومن- شفت: محمد مهدي افتخاري با 34 هزار و201 رای به مجلس دهم رسيد.



ـ در حوزه انتخابیه آستانه اشرفيه : محمد حسين قرباني نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با کسب 19 هزار و 246 راي راهی بهارستان شد .ـ


در حوزه انتخابیه بندر انزلي : حسن خسته بند نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی  براي چهارمين بار با کسب 14 هزار و 948 راي راهی بهارستان شد.ـ



درحوزه انتخابیه رودبار: صمد مرعشي و منوچهر جمالي به دور دوم راه یافتند .ـ 



در حوزه انتخابیه صومعه سرا : سيد کاظم دلخوش با35 هزار و 900 رای خصوصي نماينده فعلي را پشت سر گذاشت و راهي بهارستان شد. حميدرضا خصوصي نماينده فعلي اين حوزه انتخابيه با کسب 17 هزار 376 راي نفر سوم اين حوزه انتخابيه شد.



تکمیل می شود /



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار