تابناک: بر خلاف شش دوره اول انتخابات مجلس در گیلان که مهمترین عامل در انتخاب منتخب مردم ، گرایشات قومی و قبیله ای نامزدها بوده است ، در انتخابات دوره دهم ، ترازوی انتخاب مردم بیشتر سمت و سوی گرایشات سیاسی و حزبی و لیستی به خود گرفته است .
کد خبر: ۱۸۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 25 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: بر خلاف شش دوره اول انتخابات مجلس در گیلان که مهمترین عامل در انتخاب منتخب مردم ، گرایشات قومی و قبیله ای نامزدها بوده است ، در انتخابات دوره دهم ، ترازوی انتخاب مردم بیشتر سمت و سوی گرایشات سیاسی و حزبی و لیستی به خود گرفته است .

به گزارش تابناک گیلان، هرچند میتوان ادعا کرد که در رقابت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان ، تاثیر گذاری مسائل سیاسی بر فضای انتخاباتی نسبت به دوره های قبل افزایش پیدا کرده است اما باز گرایشات قومی و قبیله ای از عوامل موثر درانتخابات این دوره میباشد.

این امر به گونه ای است که این دو عامل ( گرایشات سیاسی و قبیلگی ) تاثیر گذاری نزدیک بهم و تنگاتنگ تری از گذشته در انتخاب منتخب مردم دارد و فضای انتخابات را بیش از گذشته تحت تأثیر خود نگه داشته و در شکل دهی فعالیتهای انتخاباتی نامزدهای احتمالی موثر است.


مجموعه تحلیلی - خبری تابناک در استان گیلان ، از همه مردم فهیم هم استانی تقاضا دارد که بنای انتخاب لیستی و حزبی را در گیلان ما هرچه محکم تر بنا کنند.



اسامی نامزدهای مورد حمایت " تابناک گیلان " در  رشت - لاهیجان - لنگرود - رودسر و صومعه سرا



حوزه انتخابیه رشت

غلامعلی جعفر زاده ایمن ابادی

سردار سید علی آقازاده

محمدرضا شفیعی کاس احمدانی



حوزه انتخابیه لاهیجان

ایرج ندیمی



حوزه انتخابیه لنگرود

مهرداد بائوج لاهوتی



حوزه انتخابیه رودسر و املش

محمدمهدی رهبری املشی



حوزه انتخابیه صومعه سرا

سیدکاظم دلخوش




حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه

محمدحسین قربانی



تابناک در پایان اضافه می کند ؛ شاید در کمتر دوره ای همچون شرایط کنونی مشاهده شده است که مردم گیلان برای مشارکت سیاسی ، عزم خود را اینچنین جزم کرده باشند و جامعه ما امروز ، در یک نقطه عطف به سر می برد.

معیار نامزدهای مورد حمایت مجموعه تابناک در استان گیلان ، همراهی با دولت در کمال استقلال عمل در شرایط حساس پس از رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت مظلوم ایران و نهایت استفاده از موقعیت به وجود آمده است که با حمایت های رهبر معظم انقلاب ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و زحمات شبانه روزی تیم هسته ای کشور و دولت یازدهم میسر شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
تابناک تو تکلیفت مشخصه چیه؟؟؟؟؟؟
چند روز پیش زدی دهن لاهوتی رو سرویس کردی با اون خبرت الان شدی حامیش؟؟؟؟
نکنه تو رو هم تطمیع کرده
چقد راحت رخ عوض میکنی!!!!!
واقعا برای اینجور انتخابات باید تاسف خورد
هر طرف که باد موافق بوزه همه میرن همون سمت
برات متاسفم تابناک
تا امروز تورو مستقل فرض میکردم اما الان.......
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
سلام وافعا کامنت بهرام عزیز درسته چرا شما تابناکیها تکلیفتون را مشخص نمیکنید در لنگرود طرفدار یک نماینده طرف باد هستید احتمالا با ایشان یک نشست داشته اید و شما را مثل خودش کرده چند روز پیش او را اصلاح طلب نمی دانستید الان میدانید چرا؟ واقعا آدمها کثیف و بی وجود طرفدار باد هستند نه اصلاح طلب نمایندگان تابناک گیلان واقعا برایتون متاسفم شما آدم فروش و وطن فروش هستید شما را خریدن!!!!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
واقعا تکلیفتون با خودتون مشخص نیست از اینکه طرفدار لاهوتی هستید ناراحت نیستم اما ازینکه خیلی متناقضید در تعجب و افسوس هستم که اینقدر با شما وقت گذراندم
بی اعتبار شدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار