تابناک بررسی می کند ؛
تابناک: براستي برخی از اعضای شورای شهری مثل لنگرود به چه ميزان در تحقق اهداف و چشم انداز توسعه شهری ، موفق بوده اند که امروز به پشتیبانی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شتافته اند؟
کد خبر: ۱۸۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 25 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: براستي برخی از اعضای شورای شهری مثل لنگرود به چه ميزان در تحقق اهداف  و چشم انداز توسعه شهری ، موفق بوده اند که امروز به پشتیبانی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شتافته اند؟

به گزارش تابناک گیلان، اگر به خاطر داشته باشید افشین گلباغی که خود از اعضای شورای شهر لنگرود بود و با حمایت غلامرضا منصفی رئیس سابق شورای این شهر بر مسند شهرداری لنگرود قرار گرفت،که عملکرد ضعیف وی در دوران مدیریت با نارضایتی های فراوان مردمی هم مواجه شد و سرانجام بعد از تغییر ترکیب هیئت رئیسه و برکناری منصفی از ریاست شورا،زمزمه های رفتن گلباغی از شهرداری قوت گرفت و سرانجام این جوان به یکباره شهردار شده ، با رفتن حامی اش برکنار شد.






تابستان گذشته بود که برکناری غلامرضا منصفی از ریاست شورای شهر لنگرود که نقدهای جدی و نارضایتی مردم این شهر از مدیریت دو ساله وی موجب شد تا امیدواری نسبی در مردم این شهر ایجاد شود،چرا که شهرداری لنگرود و شهردار مورد حمایت منصفی،تمام وقت خود را وقف امور جاری و درگیر بدهکاری های مجموعه شهرداری کرده بودند.


آمدن رضا کحالی به لنگرود موجی از امیدواری ها را پس سال ها سرخوردگی در این شهر زنده کرد ، آمدنی که اگر لجبازی های رئیس سابق شورای شهر لنگرود(غلامرضا منصفی) نبود ، همان دو سال پیش و قبل از آمدن انصاری و گلباغی اتفاق می افتاد!






حال ؛ آزمون حساس مجلس دهم در کشور فرا رسیده است و برخی از اعضای شوراهای شهردر گیلان ، جهت گیری های خود را علنی کرده اند.


استان گیلان با جمعیت قریب به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، دارای ۱۳ کرسی نمایندگی در بهارستان است که در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۹۷ کاندیدا برای کسب این تعداد کرسی به رقابت می‌پردازند.





هرچند فضای انتخاباتی حاکم بر شهر لنگرود با سایر شهرستان‌ها اندکی تفاوت دارد اما، ویژگی بارز تمام فعالیت‌های انتخاباتی در سطح استان، دعوت برخی از اعضای شورایی این شهر به حضور حداکثری پای صندوق‌ها ، جهت رای دادن به فرد مورد نظرشان است.


حامی سرسخت افشین گلباغی و مخالف آمدن رضا کحالی به لنگرود ، از چه کسی در مجلس دهم حمایت کرد؟ / آیا زخم کهنه سر باز کرده است؟






دو شب گذشته بود که رئیس اسبق شورای شهر لنگرود که دل خوشی هم از نماینده فعلی مردم این شهر (مهرداد لاهوتی) ندارد به طرز عجیبی از میزبانی نماینده شهر در محله ی خود شانه خالی کرد!

شنیده های ما از لنگرود حکایت از آن دارد که غلامرضا منصفی که جزو هیئت امنای مسجد آنسرمحله است درحالی که از مدت ها قبل ، برنامه آمدن مهرداد لاهوتی به این مسجد اعلام شده بود ، از باز کردن درب مسجد و آمدن به استقبال نماینده شهر به رسم ادب خودداری می کند و به طرز عجیبی مراسم آن شب برگزار می شود!






اما ماجرا وقتی جالب می شود که منصفی ، شب بعد از این ماجرا ، آغوش گرم خود را برای سیدگل آقا پورعباس ، یکی از نامزدهای اصولگرای مجلس دهم در لنگرود که در دوره گذشته مورد حمایت جبهه پایداری هم بود باز می کند!


در این مراسم بود که رئیس سابق شورای شهر لنگرود و حامی تمام قد افشین گلباغی (شهردار سابق) و از مخالفان جدی آمدن رضا کحالی ، به لنگرود از کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در دوره گذشته ( سیدگل اقا پورعباس) حمایت کرد و از مردم آن محل خواست که از این فرد حمایت کنند.


باید دید که مردم لنگرود در روز 7 اسفند انتخاب خود را به کسی که ثابت کرده نمی تواند در لحظات مهم و حیاتی ، تصمیم احسن را برای منافع مردم شهر اتخاذ کند ، می سپارند یا خیر.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
گزارش بسیار جالبی بود ممنون
میتونم تاسف بخورم به حال شهرم ک چنین آدمهایی در قالب و پوشش دین مداری خودشون رو موجه جلوه میدن در حالیکه خبر ندارن ک یدالله فوق ایدیهم . یه روزی دستها رو میشه.
با چنین حرکاتی فقط شهر رو چند سال به عقب میرونن و چطور قیامت میخوان جواب بدن خدا میدونه.
خدایا شهرم رو از گزند بدخواهان و کسانیکه منافع شخصیشون رو به منافع شهر ترجیح میدن حفظ بفرما
ان تنصروالله ینصرکم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
شما را چه شده استیعنی پول اینقدر شیرینه تابناک که از لاهوتی حمایت می کتنی؟


خاک تو سرت کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
درب مسجد را بستند؟

چرا شایعه میسازی ؟
خانم امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
من نظرم به جناب مهندس لاهوتی میباشد چون در مجلس دوره قبل کار ایی بسیار والایی داشته
خانم امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
من نظرم به جناب مهندس لاهوتی میباشد چون در مجلس دوره قبل کار ایی بسیار والایی داشته و گزارشی که نوشتید بسیار سنیدنی بود
خانم امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
من نظرم به جناب مهندس لاهوتی میباشد چون در مجلس دوره قبل کار ایی بسیار والایی داشته و گزارشی که نوشتید بسیار سنیدنی بود
حسین زاغی لنگرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
یا تابناک کارش شایعه سازیه یا کسی که خبر رو گذاشته یه عقده ای داره یا اصلاً توی باغ نیستند
اولاً اقای منصفی جزء هیئت امناء نیست ثانیاً درب مسجد یک ساعت قبل از ورود جناب لاهوتی باز بوده ثالثاً از سر روی این خبر کینه و عقده می باره آخه چرا با حیثیت مسجد و هیئت امنا مسجد آنسرمحله بازی میکنید واقعاً که البته می دونم انتشار نمی دی این نظر رو والسلام علی من التبع الهدی
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
رای منهم لاهوتیه....با در نظر گرفتن شرایط چند سال اخیر که تحریم های شدید علیه ایران وضعیت کشور را از نظر اقتصادی چندین سال به عقب برد .......لاهوتی برای لنگرود منافع زیادی به ارمغان آورد ...درود بر حس ناسیونالیستی اش.....بنظر من کاری از کسان دیگر ساخته نیست....فقط او میتواند مایه فخر لنگرود باشد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
کسی که گلباغی رو شهردار کرده الان میگه پورعباس خوبه؟

پس من هرگز به پورعباس رای نمیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
پراید جدید مبارکه

نوش جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
به قیمه رای میدم ولی به پورعباس رای نمیدم
bahar3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
برای تابناک گیلان متاسفم که اینقدرجانبدارانه موضع میگیرداز یک رسانه آنهم بانام تابناک بعیداست تااینحدسایت الدوله باشد که حال آدم ازخواندن اخبارش به هم میخورد,یکم ازتابناک سراسری کارژورنالیستی رایادبگیرید که با مراجعه به آن حال ادم خوب میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار