کد خبر: ۱۸۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 23 February 2016
تابناک گیلان: سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان به 11 حوزه انتخابیه با 13 نماینده در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 10 داوطلب نمایندگی در حوزه‌های مختلف گیلان مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان در راستای اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور نیروهای ارزشی در گیلان تشکیل شده است اظهار کرد: شورای مذکور در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها تشکیل شده است.

وی مشارکت حداکثری را از اهداف تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات عنوان کرد و افزود: معرفی فهرست داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های تشکیل ائتلاف مذکور است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در سطح استان، شهرستان‌ها و محله‌های مختلف توسط این شورا برگزار شده است، تصریح کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان با استقبال نیروهای ارزشی در گیلان مواجه شده است.

علیزاده به رایزنی با داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و جریان‌های ارزشی برای رسیدن به یک فهرست واحد در گیلان اشاره کرد و گفت: اقبال مردمی داوطلبان برای تهیه فهرست مورد توجه واقع شده است.

وی با اشاره به وجود 11 حوزه انتخابیه با 13 نماینده مجلس شورای اسلامی در گیلان، بیان کرد: تاکنون 10 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه‌های مختلف استان مشخص شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، عباس صفایی را گزینه این ائتلاف در شهرستان رودبار دانست و خاطرنشان کرد: حسن خسته‌بند در حوزه انتخابیه بندر انزلی مشخص شده است.

علیزاده یادآور شد: خلیل بهروزی‌فر در حوزه انتخابیه فومن و شفت، گل‌آقا پورعباس از شهرستان لنگرود و ذبیح‌الله نیک‌فر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل معرفی شدند.

وی با بیان اینکه اسدالله عباسی به عنوان گزینه شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در حوزه انتخابیه رودسر و املش معرفی شده است، اظهار کرد: محمود شکری در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال مشخص شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان به معرفی سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: سید ولی‌الله عظمتی، جبار کوچکی‌نژاد و سیدعلی آقازاده گزینه‌های شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در شهرستان رشت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار