به گزارش تابناک گیلان، نماینده مردم رودسر و املش در جمع کشاورزان چایکار روستای جورگوابر اظهار داشت: هرچنددولت بهای خریدتضمینی برگ سبز چای را با تاخیر به کشاورزان پرداخت کرد اما جای تاسف است عده ای از پرداخت بهای برگ سبزچای به چایکاران در این مقطع ناراحتند و آن راسیاسی و بخاطر انتخابات می دانند.
کد خبر: ۱۸۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 20 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: جای تاسف است عده ای ازپرداخت بهای برگ سبزچای به چایکاران دراین مقطع ناراحتند.

به گزارش تابناک گیلان،
نماینده مردم رودسر و املش در جمع کشاورزان چایکار روستای جورگوابر اظهار داشت: هرچنددولت بهای خریدتضمینی برگ سبز چای را با تاخیر به کشاورزان پرداخت کرد اما جای تاسف است عده ای از پرداخت بهای برگ سبزچای به چایکاران در این مقطع ناراحتند و آن راسیاسی و بخاطر انتخابات می دانند.

محمدمهدی رهبری افزود: این پرداخت نه ربطی به نماینده دارد ونه انتخابات بلکه دولت به وظیفه اش عمل کرده است ومی بایست خیلی زودترپرداخت می کرد.

عضوکمسیون اقتصادی مجلس افزود: آنهایی که به دولت ایرادمی گیرند چراآلان پول چایی راداده ویا چرا وام گرفته داده مگرازمشکلات وتنگناه های مالی دولت بی خبرند وامروز دولت برای پرداخت حقوق ومزایای پرسنل خودمانده است  وزمانیکه وضع دولت خوب بود وخزانه پرازپول بود چرا بهای برگ سبزرا بموقع پرداخت نمی کردند.

وی اظهارداشت: این دولت درافزایش قیمت برگ سبز چای وپرداخت تسهیلات بهزراعی وحمایت ازچای نسبت به گذ شته  بیشترتوجه کرده است اما کافی نیست وبایداین حمایت ها ادامه داشته باشدتا چایکاربه آبینده چای امیدوارباشد.

وی خاطرنشان کرد:در حوزه انتخابیه من رودسرواملش 40 درصدتولیدچای کشوراست ووظیفه من هست بیشترازآنچه وظیفه دارم پیگیری کنم  واگردولت کمک می کرد نماینده به تنهایی نمی توانست کاری انجام بدهد.

رهبری گفت:برای چای دراین دو سه سال پایه ریزی خوبی شده وهرچندنواقصی بوده هست قطعا قیمت خرید تضمینی برگ سبزچای هر ساله افزایش خواهدیافت وباقی مانده تسهیلات وام بهزراعی دراین چندروز به همه چایکاران پرداخت می گردد اما امیدواریم درسال آینده این کمک ها تداوم یابد وشما چایکاران هم به دولت درارتقای کیفیت چای کمک کنید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
ناراحتیم که چرا اینقدر دیر؟ناراحتیم چرا سواستفاده از افراد مبارزین حرم..میریید خونشون بعدعکس میزارید که سردار ازما حمایت کرده...این بداخلاقیه این بی ادبی سیاسی هست آقای رهبری ما از این ناراحتیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار