کد خبر: ۱۸۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 19 February 2016
تابناک گیلان: سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از راه‌اندازی ستادهای مردمی در راستای حمایت از فهرست داوطلبان این ائتلاف در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده بعد از ظهر امروز در جمع فعالان سیاسی این شهر با اشاره به تلاش دشمنان برای مهندسی این دوره از انتخابات اظهار کرد: صف‌آرایی شفافی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

وی به وجود دو جریان انقلابی و ضد انقلاب در انتخابات اشاره کرد و افزود: مکتب امام (ره) در انتخابات تعیین‌کننده و اصل است و دو گفتمان انقلاب اسلامی و غرب در جریان انتخابات در مقابل همدیگر صف‌آرایی کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به‌دنبال نفوذ در داخل هستند، تصریح کرد: انتخابات محل نبرد اسلام آمریکایی و اسلام ناب است.

علیزاده، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم خواند و بیان کرد: گروه‌های ارزشی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ورود کردند.

وی به تشکیل ستاد شورای ائتلاف اصولگرایان در تمام شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود وفاق بین نیروهای ارزشی انجام شود و این موضوع در دو سطح نیروهای اصولگرا و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به راه‌اندازی ستادهای مردمی در راستای حمایت از فهرست داوطلبان این ائتلاف، خاطرنشان کرد: ستادهای مذکور به صورت خودجوش در نقاط مختلف استان در حال راه‌اندازی است.

علیزاده به معرفی فهرست داوطلبان مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اشاره کرد و یادآور شد: خلیلی بهروزی‌فر از حوزه انتخابیه فومن و شفت، محمود شکری از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال، عباس صفایی از حوزه انتخابیه رودبار، ذبیح‌الله نیک‌فر از حوزه انتخابیه لاهیجان، اسدالله عباسی از حوزه انتخابیه رودسر و املش، سید گل‌آقا پورعباس از حوزه انتخابیه لنگرود و حسن خسته‌بند از حوزه انتخابیه انزلی تاکنون مشخص شدند و برای معرفی داوطلبان دیگر حوزه‌ها در حال جمع‌بندی هستیم.

وی با اشاره به انصراف برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به نفع کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در گیلان، اظهار کرد: داوطلبانی در حوزه‌های انتخابیه رودبار، فومن و شفت و لاهیجان و سیاهکل به نفع نامزدهای ائتلاف اصولگرایان کناره‌گیری کردند و این امر قابل قدردانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار