نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد ؛
تابناک: مردم شریف وبزرگوار حوزه انتخابیه رودسر واملش نظر به اینکه طی چند روز گذشته درفضاهای مجازی در ارتباط با عملکرد اینجانب در دوره نمایندگی ابهاماتی ایجاد شده است لذا توضیحات ذیل را برای روشن شدن اذهان عمومی لازم می دانم.
کد خبر: ۱۸۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 17 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: نماینده مردم رودسر و املش نظر به اینکه طی چند روز گذشته در فضاهای مجازی در ارتباط با عملکرد وی در دوره نمایندگی ، ابهاماتی را ایجاد کرده اند ، توضیحات ذیل را برای روشن شدن اذهان عمومی اشاره کرد.

به گزارش تابناک گیلان، محمدمهدی رهبری املشی در واکنش به بی اخلاقی های حوزه انتخابیه رودسر و املش در فضای مجازی اظهار کرد: به نظر می رسد فرد یا افرادی که مقالات فوق را نوشته اند افراد باسواد و مطلعی هستند و عالماً و عامداً تصمیم گرفته اند تا مقاصد خود را پیاده کنند و فرد مورد حمایت خود را به مجلس بفرستند و برای رسیدن به این هدف از هر وسیله ای اعم از دروغ، تهمت وافتراء استفاده کرده اند.

نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد: با اعداد و ارقام وانمود کرده اند که مطالبشان واقعی و دقیق است ولی هیچ مدرک وسند معتبری را ارائه ندادند و مسایل غیراخلاقی و غیراسلامی در این مقالات فراوان دیده می شود.

رهبری تصریح کرد: این حقیر ناچیز در مقابل کسانیکه جان و حیات خود را فدا کرده اند واقعا شرمنده ام چون شهدا دربهترین جایگاه ودر رضوان الهی متنعمند و بنده با دست خالی و روی سیاه هنوز تابع نفس اماره خود هستم مگر اینکه خداوند از دریچه لطف رحمی کند ؛ ولی عزیزان مقاله نویس من هرگز به خودم اجازه نمی دهم به شهداء از جمله شهدای مدافع حرم کمترین جسارتی کنم ولی شهداء مدافع حرم با حزب بعث سوریه فرق دارد من حزب بعث سوریه را بخاطر ضدیتی که با اسلام و مسلمانان مخصوصا مسلمانان سوریه دارد مخالفم و آنچه که حاکم است تدابیر مسئولین اصلی مملکت مخصوصا فرامین مقام معظم رهبری است که ابلاغ می شود و مطاع و لازم الاجراء است .






این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: استخدام 500 نفر بدون هیچگونه ضابطه و معیار مشخص واقعا کار ناپسندی است واین موضوع یکی از بدترین کارهایی است که می شود در مقابله با بیکاری انجام داد چون ملاک وضابطه ای نبود حرفهای زیادی در این باره گفته شده است مثلا برای بعضی نمایندگان سهمیه ای خاص گذاشته شد ونیز بعضی باندها وجناح های خاص سهمیه داشتند وقتی موضوعی روشن نیست و شایعات زیاد می شود یقیناً تبعیض، پارتی بازی، فامیل بازی، باند بازی و رفیق بازی رخ می دهد و به چه مجوزی 500 نفر مخفیانه بکار گرفته می شوند.


رهبری املشی در توضیح این استخدام ، موارد ذیل را اشاره کرد که عینا با هم مرور می کنیم:

بعضی گزارشات نشان می دهد حدود 5.000.000  بیکار داریم 500 نفر یعنی 1 صدم درصد بیکاران وفقط اینها راضی می شوند ولی 99/99 درصد دیگر سرخورده وناراحت می شوند 94 نفر درگیلان بکار گرفته می شوند ولی هزاران گیلانی که ممکن است استحقاق بیشتری برای اشتغال داشتند حقشان ضایع شد آیا اینکار کار مثبتی است ؟ کار خداپسندانه ای است؟ نوشته اید که این کار دقیقا مطابق قانون بوده است کدام قانون این اجازه را داده است ؟






درماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری ( مصوب سال 1386 سالی که کاندیدای مورد حمایت شما درمجلس بود واین قانون را تصویب کرده است ) تصریح دارد .

ماده 44: بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی پس از پذیرفته شدن در امتحان عمومی که بطور عمومی نشر آگهی می گردد امکانپذیر است.

درماده 5 همین قانون  دستگاه اجرایی را تعریف کرده است.

ماده 5: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکتهای دولتی و ... که سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی شامل آن می شود.

آیا بکارگیری افراد درسازمان تأمین اجتماعی که باید از طریق امتحان عمومی باشد رعایت شده است کجا وچه تاریخی آگهی منتشر وآزمون برگزارشد؟ چند نفر از افراد جویای کار واجد شرایط شرکت کردند وچند نفر قبول شدند؟

آگهی عمومی که مطابق قانون باید نشربشود کجا وچه تاریخی منتشرشده است؟

مگر هیأت امناء سازمان تأمین می تواند برخلاف نص ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری چیزی تصویب کند.

نماینده مردم رودسر و املش در پایان اظهار کرد: آنچه که در بحران بیکاری موجود برای مردم مخصوصا افراد بیکار درد آورتر و ناراحت کننده تر از خود بیکاری است اینکه بیکار احساس تبعیض و حق کشی بکند احساس کند اگر وکیلی، وزیری، فرد بانفوذی به عنوان پشتیبان نداشته باشد باید بیکار بماند اگرچه استحقاق بیشتری داشته باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار