رضا علیزاده بدون اشاره به نرخ رشد میزان مسافران نوروزی افزود : این میزان اقامت گردشگران نوروزی نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته است
کد خبر: ۱۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 03 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،رضا علیزاده بدون اشاره به نرخ رشد میزان مسافران نوروزی افزود : این میزان اقامت گردشگران نوروزی نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته است. 

وی ،اظهار کرد : بر اساس آمارهای اعلام شده یک میلیون و 34 هزار و 208خودرو از بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته تا شامگاه پنجشنبه سیزدهم فروردین ماه 94 وارد استان شده است.

وی ، تعداد بازدیدهای نظارتی در مدت یادشده را دو هزار و 36مورد اعلام کرد که بر اساس سخنان وی ، نسبت به دوره مشابه سال گذشته 5 . 18 درصد رشد داشته است.

علیزاده با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان خاطرنشان کرد : در ایام نوروز چهار ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی سفر از واحدهای اقامتی و ایستگاه های صنایع دستی گیلان بازدید کرده اند. 

233 مرکز اطلاع رسانی به گردشگران در روزهای تعطیل نوروزی در گیلان فعالیت بودند؛ که از این تعداد 65 مرکز اطلاع رسانی دایم و موقت مربوط به میراث فرهنگی، 48 مورد مربوط به هلال احمر و بقیه به مراکز اطلاع رسانی وابسته به دیگر ارگان ها و سازمان ها همچون شهرداری و نیروی انتظامی تعلق داشت.

75 هتل، 21 هتل آپارتمان، 67 مجتمع گردشگری، 45 مهمانپذیر، 802 مسافرکاشانه، 209 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی در طرح نوروزی گیلان فعالیت داشتند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار