شهردار چاف و چمخاله در نشست خبری اظهار کرد ؛ (1)
تابناک: رضا ذاکری ، ضمن تبریک این ایام، دهه فجر را بهار انقلاب اسلامی دانست که به واسطه آن همه اقشار جامعه از مردم و مسئولین وحدت و همدلی بیش از پیشی از خود نمایان میکنند و به علاوه اینکه فصل معرفی خدمات و خدمتگذاری ها به مردم عزیز است که در راستای اهداف بلند ...
کد خبر: ۱۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 13 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: رضا ذاکری ، ضمن تبریک این ایام، دهه فجر را بهار انقلاب اسلامی دانست که به واسطه آن همه اقشار جامعه از مردم و مسئولین وحدت و همدلی بیش از پیشی از خود نمایان میکنند و به علاوه اینکه فصل معرفی خدمات و خدمتگذاری ها به مردم عزیز است که در راستای اهداف بلند نظام وظیفه همه مسئولین می باشد و جز فرمایشات امام راحل (ره) است که باید مردم را از کارها و فعالیت های خود مطلع ساخت تا ثمره انقلاب برایشان روشن گردد.

به گزارش تابناک گیلان،
شهردار چاف و چمخاله در ادامه به ششمین سال تاسیس شهرداری چاف و چمخاله اشاره کرد و افزود: امسال اکثر شهرداری ها به نسبت ادوار گذشته سال بسیار سختی را از لحاظ مالی سپری کردند تا جایی که بعضی شهرداری ها در پرداخت حقوق کارکنان خود نیز به مشکل برخورده بودند و حقوق این افراد با تاخیرهای طولانی پرداخت میشد اما با همه این تفاسیر امسال برای شهرداری چاف و چمخاله بیشترین، بالاترین و سنگین ترین کارهای عمرانی در زمان 8ماهه حضور در منصب شهردار این شهر رقم خورد و به عبارتی کارهای محال و غیرممکن با تلاش صادقانه عوامل شهرداری برای مردم عزیز شهر به ثمر نشست.






وی ضمن تشکر از تیم مدیریت شهری به خاطر همه این زحمات، بازتاب رضایت مردم را در این مدت چشمگیر توصیف کرد اما همچنان فعالیت های شهرداری در خدمت به مردم عزیز شهر را ناکافی دانست و تلاش های بیشتر خود و همکاران را در این راستا مورد تاکید قرار داد تا همچنان بتوان مردم را از ارائه این خدمات راضی نگه داشت.

رضا ذاکری در ادامه به بارش برف کم سابقه ایی که چند هفته پیش در این شهر و سایر شهرهای اطراف بارید اشاره کرد و افزود: عده ایی از رسانه ها این برف را نوعی بحران برای ما قلمداد کردند درحالی که عملکرد ما در میان شهرداری های اطراف و به تبع آن رضایت مندی مردم خلاف این را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: بارش 40 سانتی متری برف در ابتدا برای مردم ایجاد نگرانی کرد و این دل مشغولی را برایشان به وجود آورد که حوادث تلخ برف سال 86 مجدد تکرار شود، اما در همان ابتدای امر با دستور ویژه به همه پرسنل و عوامل شهرداری در جهت رفع مسائل پیش آماده اقدام شد، هرچند که با قطع برق به علت سقوط چند تیر برق مواجه بودیم بازهم با تلاش عوامل اداره برق این مورد هم پس از وقفه ایی کوتاه برطرف گردید.

ذاکری همچنین به کمک به برخی خانواده های گیرکرده در برف اشاره کرد و افزود: در این رابطه نیز بلافصله پس از وصول گزارشات با همکاری اداره محترم راه در جهت کمک به این عزیزان اقدام شد به علاوه از تلاش های این اداره به شهرداری در جهت بازگشایی راه های مواصلاتی تیز تقدیر و تشکر کرد تا مردم به خاطر بسته بودن راه ها به مشکل برنخورند.

شهردار شهر چاف و چمخاله ضمن تشکر از مسئولین شهری لنگرود از جمله امام جمعه، فرماندار و همچنین نماینده مردم لنگرود در مجلس، حمایت های این عزیزان را مایه دلگرمی برای خدمت بیشتر به مردم عزیز شهر دانست.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص بارش این برف چیزی حدود 2 میلیارد تومان خسارت به بخش برق و 1 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات و زیرساخت های آسفالت وارد آمد که نیاز به توجه و حمایت مسئولین در رفع این خسارات وارده داریم.

رضا ذاکری سپس به طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری چاف و چمخاله از زمان تصدی پست شهردار اشاره کرد و افزود: در 8 ماهه گذشته شهرداری چیزی بالغ بر 6میلیارد تومان پروژه های عمرانی در این شهر هزینه شده که یکی از پروژه های مهم اتصال قسمت منطقه چمخاله به چاف و راه اندازی این بلوار به طول 8 کیلومتر بود که دو شهر چاف و چمخاله را به صورت مستقیم بهم وصل میکند.

دیگر برنامه عمرانی برای جذب مسافر و گردشگر به این شهر افتتاح چند هتل و اقامتگاه بود که با این افتتاح تعداد هتل های این شهر به 14 رسید به علاوه اینکه 5 هتل نیز همچنان درحال ساخت و تکمیل قرار دارد و تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به پروژه های راه و آسفالت اشاره کرد و گفت: در این زمینه تا الان حدود 4کیلومتر زیرسازی آماده برای آسفالت وجود دارد که هم اکنون در حال اجراست و همچنین بیش از 10 کوچه و بخش از نقاط مختلف شهری جمعا به متراژ 15 هزار متر مربع آسفالت انجام گرفته و این روند برای تمام مناطق شهر تحت پوشش شهرداری ادامه خواهد داشت.

ذاکری یکی دیگر از کارهای عمرانی در حال اجرا را نصب و احداث یک میدان با طراحی زیبا در نزدیکی دهکده ساحلی و تبع آن حذف دور برگردان نام برد که این امر در جهت کم شدن بار ترافیک در ایام پیک شلوغی مسافر و گردشگر و همچنین بازدید بیشتر از نقاط مختلف شهر میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار