حماسه حضور خوزستانی ها در جشن انقلاب
برخی از افراد و رسانه‌ها هم برای کاهش نمایش اثرات مثبت انقلاب و پیشرفت‌های کشور تلاش می کنند و این افراد با حرکت خود در جهت به‌وجود آوردن تفرقه و اختلاف و بزرگنمایی مشکلات هستند
کد خبر: ۱۷۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 11 February 2016
خوزستانی ها یک بار دیگر حماسه آفریدند و همراه و همگام با ملت شریف ایران در اقصی نقاط این مرز و بوم با حضور حماسی و پر شور در راهپیمایی 22بهمن، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

به گزارش تابناک خوزستان، شهرهای مختلف خوزستان امروز شاهد حضور میلیونی و گسترده مردم در تجدید بیعت با امام خمینی و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی مان بود.

مردم شهر اهواز هم امروز بار دیگر شرق و غرب رودخانه کارون را با سیل خروشان قدم های استوار خود به هم متصل کردند و نمایشی بی بدیل از اقتدار و همبستگی شان را به تصویر کشیدند.
قالیباف: برجام اقتصادی تهیه و تدوین شود
حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، کودکان و بزرگسالان و زنان و مردان در این مراسم چشمگیر بود. از سویی دیگر، این روزها عطر شهادت و ایثار در فضای خوزستان می پیچد و خوزستان پنجاهمین شهید مدافع حرم-شهید علی قربانی- را هم تقدیم اسلام کرد.

حضور کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از دیگر صحنه های راهپیمایی امروز اهواز بوده است.

جمعی از شهروندان اهوازی نیز با لباس های محلی خود به راهپیماتیی آمده بودند. عشایر عرب و بختیاری دست در دست هم شعار وحدت و همدلی سر دادند.

برجام اقتصادی تهیه و تدوین شود
محمدباقر قالیباف شهردار تهران که سخنران امروز راهپیمایی اهواز بود در سخنان خود با ابراز خوشحالی از حضور در میان اقوام محتلف خوزستان گفت: ملت ایران با وجود عدم باور غربی‌ها در مقابل شاه به پیروزی رسید و شعار نه شرقی، نه غربی این را در دنیا طنین انداز کرد و به دنیا اعلام نمود که حکومت اسلامی می‌تواند بدون اتکا به کشورهای شرقی و غربی، تمدن جدید و نوین را بنا بگذارد.

وی با اشاره به توطئه های استکبار در ابتدای پیروزی انقلاب و سپس جنگ تحمیلی گفت: مردم خوزستان و شهدای عزیز، پرچم افتخار ما در 8سال دفاع مقدس هستند و امنیت امروز ما از برکات این دفاع مقدس و حماسه افرینی هاست.

قالیباف ایجاد تحریف در جامعه اسلامی را سومین روش توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: این یک زنگ خطر بزرگ برای نظام اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و فعالیت های ماهواره ای و رسانه ای علیه انقلاب گفت:برخی از افراد و رسانه‌ها هم برای کاهش نمایش اثرات مثبت انقلاب و پیشرفت‌های کشور تلاش می کنند و این افراد با حرکت خود در جهت به‌وجود آوردن تفرقه و اختلاف و بزرگنمایی مشکلات هستند.


شهردار تهران تاکید کرد: دشمنان به‌دنبال ایجاد تردید در مسیر انقلاب هستند و استقلال، قدرت اسلام و آزادگی را نشانه گرفته‌اند.

 وی با اشاره به اینکه هدف آمریکا گرفتن روحیه استکبارستیزی ملت و مسئولان کشور است، گفت: باید بگوییم که مبارزه با استکبار است که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را معنی داده است.
قالیباف: برجام اقتصادی تهیه و تدوین شود
وی با بیان اینکه شعار ما از ابتدا تا انتها با آمریکا مبارزه کردن است، گفت: نماد این مبارزه، حمایت کردن از مقاومت است و این مبارزه در تمام زمینه‌ها ادامه خواهد داشت.

قالیباف به حوادث اخیر در منطقه اشاره کرد و حمایت ایران از مقاومت گفت: اگر برای مبارزه با دشمنان در مرزهای جولان نجنگیم باید در مرزهای غربی کشور خودمان به مبارزه بپردازیم.

وی به تلاش دشمن در جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: افرادی که شعارهای آمریکایی علیه حمایت ایران از مقاومت را سر می دادند به‌دنبال حذف کردن اسلام بودند.

شهردار تهران گفت: باید بدانیم که بیکاری، فقر در جامعه و نابرابری‌ها بستری را برای تحقق بخشیدن به خواسته‌های دشمن فراهم می‌کند و همانطور که برای مسائل هسته‌ای برجام صورت گرفت، اینک باید برجام اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های داخلی کشور نیز تهیه و تدوین شود تا مشکلات به بستری برای خواسته‌های دشمنان تبدیل نشود.
قالیباف: برجام اقتصادی تهیه و تدوین شود
قالیباف در عین حال گفت: دشمنان از اینکه فکر کنند ما در ازای مشکلات خود تن به ذلت خواهیم داد کور خوانده‌اند.

وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه، حضور حماسی مردم  در انتخابات را ضمانت حفظ و پایدار بودن مردم سالاری دینی دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار