کد خبر: ۱۷۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 11 February 2016
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تعویق در افتتاح فاز نخست تالار مرکزی رشت گفت: تالار مرکزی رشت پس از رفع ایراداتی که از سوی هنرمندان به آن گرفته شده، افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز فاضلی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری فجر گیلان با تقدیر از حضور اهالی فرهنگ و هنر در این جشنواره بر رفع کاستی های آن در سال های آینده تاکید و اظهار کرد: گیلان از پیشینه تاریخی باشکوهی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است اما باقی ماندن در گذشته راهگشا نیست و مانع از بروز ظرفیت ها و استعدادهای هنرمندان می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون هنرمندان گیلانی آثار درخشانی خلق می کنند، افزود: همدلی و همکاری بین اهالی فرهنگ و هنر نتیجه بروز استعدادها و ظرفیت های موجود در این حوزه است.

فاضلی تصریح کرد: اهالی فرهنگ و هنر گیلان در زمان حاضر مشغول طی کردن مسیرهای کمتر کشف شده از سوی سایر هنرمندان هستند و این مهم نشان دهنده گام های رو به جلویی است که در این حوزه در حال برداشته شدن است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وعده افتتاح فاز نخست تالار مرکزی رشت در دهه فجر امسال گفت: با بازدیدهایی که از سوی هنرمندان و اهالی این حوزه از تالار صورت گرفت،  ایراداتی به فضای تالار گرفته شده است که به استاندار نیز گزارش شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تالار مرکزی رشت با پیشرفت کنونی ۹۰ درصدی با رأی و تایید اهالی فرهنگ و هنر تکمیل و افتتاح خواهد شد زیرا صاحبان اصلی این تالار هنرمندان هستند.

فاضلی به واسپاری مدیریت تالار پس از بهره برداری از آن نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: نخستین واسپاری تالار مرکزی رشت به پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر گیلان تخصیص یابد.

وی با تاکید بر همدلی بین اهالی فرهنگ و هنر بیان کرد: همدلی و همزبانی بین اهالی فرهنگ و هنر در همه شاخه ها می تواند مسائل بسیاری را حل کرده و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر را برای حوزه فرهنگ و هنر گیلان به ارمغان بیاورد.

در پایان جشنواره فرهنگ و هنری فجر گیلان، از برگزیدگان این جشنواره در شاخه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار