کد خبر: ۱۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸ 11 February 2016
تابناک: نهادها و سازمان‌های مختلف گیلان مردم این استان را به حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف گیلان هر کدام با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم این استان را به حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان را برای میثاق محکم‌تر با انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

در بخشی از بیانیه اداره کل ارشاد آمده است: از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان دعوت می‌شود تا با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت نیز ذکر شده است: 22 بهمن، روز تجدید عهد با انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و اسلام است و اکنون در حالی وارد سی‌و‌هشتمین بهار انقلاب اسلامی می‌شویم که همواره در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

در ادامه بیانیه بسیج دانشجویی آمده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از همه نامزدهای دو انتخابات جاری می‌خواهیم با تمکین و تبعیت از قانون و ولایت به طور صادقانه و شرافتنمدانه در عرصه انتخابات حاضر شوند و تمام نیت خود را بر خدمت به اسلام و انقلاب‌اسلامی و ملت مسلمان ایران قرار دهند.

در بیانیه فرودگاه گیلان ذکر شده است: در روز 22 بهمن با ایمان، اقتدار، ثبات و اتکا به قدرت الهی در صحنه دفاع از ارزش‌های معنوی نظام حضور می‌یابیم و با آرمان‌های پرافتخار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای تجدید میثاق می‌بندیم.

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران، برای حضور گسترده در یوم‌الله 22 بهمن همگام با دیگر مردم همیشه در صحنه گیلان و شهر رشت و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز اعلام آمادگی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار