کد خبر: ۱۷۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 10 February 2016
تابناک: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه روستا محل تولید است گفت: در دو سال اخیر آسفالت راه روستایی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبر گزاری شبستان از سیاهکل، شعبانعلی خاوری، مدیرکل راه و شهر سازی گیلان امروز( 20 بهمن ) در مراسم افتتاحیه فاز نخست محور سروان- سنگر- سیاهکل اظهار کرد: توسعه راه روستایی رشد تولید و ارتقاء اقتصاد استان را رونق خواهد داد.

 

وی بابیان اینکه از سال گذشته تاکنون آسفالت راه روستایی گیلان توسعه چشمگیری داشته است گفت: 204 کیلومتر از راه روستایی گیلان از هفته دولت تاکنون به بهره برداری رسیده و از دهه فجر سال گذشته تا کنون 520 کیلومتر از راه روستایی گیلان آسفالته شده است.

 

خاوری تصریح کرد: روکش 132 کیلومتر از راه‌های شریانی استان از هفته دولت تاکنون از جمله پروژه‌های شاخص استان می باشد که انجام گرفته است.

 

 مدیرکل راه و شهرسازی گیلان افزود: پروژه آستانه تا کیاهشهر که از پروژه های برجا مانده سنوات قبل است سیزده کیلومتر از این پروژه چهار خطه شده و آماده بهره برداری است.

 

وی اذعان کرد:  ۲ کیلومتر از پروژه چهارخطه کلید بر ماسال نیز به بهره برداری رسیده است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: پروژه منجیل به سمت زنجان یکی دیگر از پروژه‌های شاخص استان است که بهسازی آن انجام شده است.

 

خاوری به پروژه محور سروان - سنگر -سیاهکل اشاره و اظهار کرد: این پروژه از پروژه‌های نادر استان است که با هدف کاهش ترافیک بوده و کاملا استاندارد است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه گفت: برای خط کشی‌ها و ایمنی در این پروژه از بهترین مشاور کشور که ممیزی راه‌ها را انجام می دهد استفاده شده است.

 

 وی  با تاکید بر اینکه نگاه آزادراهی نباید به این پروژه شود افزود: فاز باقی مانده این پروژه با 60 میلیارد تومان به اتمام خواهد رسید.

 

رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل در این مراسم با بیان اینکه 23 پروژه در شهرستان سیاهکل به بهره برداری رسیده است گفت: برای  راه اندازی این پروژه‌ها 580 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: با بهره برداری پروژه سروان، سنگر و سیاهکل بار ترافیکی شرق گیلان کاهش خواهد یافت و هم اینکه صرفه جویی در زمان و سوخت انجام  خواهدشد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار