تابناک بررسی می کند ؛
باید از مصفا پرسید که چه کسانی را برای نشست با شهردار رشت دعوت کرده و چرا برخی رسانه ها که استقلال و آخرت خود را قربانی برخی ملاحظات نکرده اند ، از دعوت به این نشست منع شده بودند!؟
کد خبر: ۱۷۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 10 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: صبح دیروز در شهرداری شهر رشت نشست خبرنگاران با شهردار رشت که به ارائه گزارش عملکرد شهردار این شهر اختصاص داشت، برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان،
ثابت قدم اظهار کرد: رویکردی که از انقلاب اسلامی شکل گرفت جهادی بود و ما اگر چندین سال از جامعه عقب هستیم، باید رویکرد جهادی و انقلابی را پیشه کنیم که در این سال‌ها تجربه کردیم.

اما این اظهارات شعارگونه شهردار رشت و پنهان شدن پشت الفاظ ، درحالی است که همین چند وقت اخیر شاهد شکل دیگری از حرکت جهادی ثابت قدم با نمایش رقاصی دختران در ملع عام بودیم!






صحبت های ثابت قدم تمام شد که نوبت به مدیر روابط عمومی ارشاد گیلان رسید که میدان داری کند و از خجالت دوستان نزدیکش درآید.

قاسم مصفا،مدیر روابط عمومی ارشاد گیلان هم گفت: بی‌اخلاقی صورت گرفته در رسانه‌ها موجب نگرانی همگان شده است.

وی در ادامه گفت: بی‌اخلاقی در رسانه و فضای مجازی غیر اخلاقی است و تخریب دیگران موفقیت نیست و همگان باید برای از بین بردن و تکرار نشدن این موضوع اقدام کنیم.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فرهنگ و ادب از میان قشر خبرنگار صورت می‌گیرد و همدلی، هم افزایی بین رسانه ها و مسئولان باعث پیشرفت جامعه خواهد شد و انعکاس نادرست و سخره گرفتن زندگی شخصی مردم پیشرفت و موفقیت نیست.




دلیل عقب‌ماندگی شهر رشت نداشتن روحیه انقلابی و جهادی‌ است



اما آنچه که باید در واکنش به اظهارات مدیر روابط عمومی ارشاد گیلان گفت ، این است: بدتر از بی اخلاقی رسانه ها ، عقده گشایی و سوء استفاده از قدرت و جایگاه است که دائما در این استان در حال تکرار است.

باید از مصفا پرسید که چه کسانی را برای نشست با شهردار رشت دعوت کرده و چرا برخی رسانه ها که استقلال و آخرت خود را قربانی برخی ملاحظات نکرده اند ، از دعوت به این نشست منع شده بودند!؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار