بررسی تابناک از همایش روز گذشته رسانه و انقلاب ؛
تابناک: روز گذشته استاندار گیلان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در همایش رسانه و انقلاب که در سالن الغدیر استانداری گیلان در رشت برگزار شد ، میزبان جمعی از خبرنگاران و اهالی مجوز دار رسانه های استان بودند.
کد خبر: ۱۷۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 01 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: روز گذشته استاندار گیلان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در همایش رسانه و انقلاب که در سالن الغدیر استانداری گیلان در رشت برگزار شد ، میزبان جمعی از خبرنگاران و اهالی مجوز دار رسانه های استان بودند.

به گزارش تابناک گیلان، در ابتدای مراسم فیروز فاضلی ، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سخنرانی متفاوتی و با حال و هوای متفاوتی را در بهار جدید گیلان داشت.

فاضلی شروع به خواندن شعری از مذاکرات هسته ای و برجام و فرجام کرد تا بلکه در آخر این مراسم بتواند محمدعلی نجفی ، استاندار گیلان را مجاب کند تا لطفی به این جماعت خبرنگار داشته باشد اما نمی دانست که نجفی استاد لبخند و وعده به آینده نزدیک است! البته نه لبخندی از جنس دکتر ظریف!






اما در ادامه نوبت به استاندار گیلان رسید.

نجفی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر یک هزار و ۷۱ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان به همت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

استاندار گیلان در اثنای سخنرانی به موضوعی اشاره کرد که شاید جالب باشد برایتان بازگو کنیم.

نجفی تلویحا گفت: امسال روی کمیت پروژه های دهه فجر و آمار و ارقام ریالی آن دقت نکنید ، امسال کیفیت داریم و صرفه جویی.






مدیر ارشد استان ، باز هم سراغ همان موضوع همیشگی رفت! باز هم آمار و ارقام کاهش نرخ بیکاری در گیلان


محمدعلی نجفی با ابراز خشنودی از کاهش نرخ نزدیک به 4 درصدی بیکاری طی ماه های اخیر در استان به عنوان یک دستاورد بزرگ یاد کرد و آنچه که فهم ما از منظور استاندار محترم کشید اینطور بود: اگرچه ما بیکاری را کم نکردیم اما نرخ آن پایین آمد!

همچنین در پایان نیز دکتر نجفی ، با یک لبخند و وعده به آینده نزدیک از دادن هدیه به خبرنگاران گیلانی به شکلی جاخالی داد که کسی به دل نگیرد.


اما شاید نکته ای که نتوان از آن به سادگی گذشت ، خوشمزگی بیش از حد و بدسلیقگی مضاعف مدیر روابط عمومی ارشاد گیلان ، در این مراسم بود.

قاسم مصفا ، شاید به خوبی فهمیده است که مدیرش اهل شعر و شاعری است و این روزها طنازی را در دستور کارش قرار داده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ارشاد گیلان، در لابلای سخنرانی ها فرصت را مغتنم شمرد تا شعری از یک خبرنگار سینه سوخته گیلانی بخواند ، اما دریغ از اندکی ذوق و سلیقه و حرفه ای بودن!


خواندن شعر از روی تلفن همراه!


البته شاید هم بدون برنامه بود که مصفا شروع به خواندن این شعر از گوشی همراه خود کرد! اما هرچه بود چیز خوبی نبود!






به هرحال هرچه بر ما گذشت ؛ مراسم با نمکی بود و جای دوستانمان خالی...


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار