تابناک بررسی می کند ؛
به گزارش تابناک گیلان، روز گذشته تحریریه تابناک در گفت و گویی با رضا ذاکری ، شهردار چاف و چمخاله ترتیب داد ، که وی به تشریح کامل وضعیت منطقه پرداخت و از کم و کاستی هایی گفت که برخی سودجویانه مترصد این فرصت بودند!
کد خبر: ۱۷۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 31 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


تابناک:
روز گذشته یکی از سایت های نزدیک به دولت که مدت طولانی است دل خوشی از نماینده شهرستان لنگرود ندارد ، از برف اخیر نیز برای رسیدن به مقاصدش بهره برد.

به گزارش تابناک گیلان، روز گذشته تحریریه تابناک در گفت و گویی با رضا ذاکری ، شهردار چاف و چمخاله ترتیب داد ، که وی به تشریح کامل وضعیت منطقه پرداخت و از کم و کاستی هایی گفت که برخی سودجویانه مترصد این فرصت بودند! برخی که در ماه های منتهی به انتخابات همواره سعی در تخریب چهره نماینده شهرستان لنگرود داشتند!

ذاکری در این گفت و گو اظهار کرد: مقدار بارش برف امسال نزدیک به برف سال 86 بود که چیزی حدود 40 سانت برف را در این منطقه شاهد بودیم.

سایت نزدیک به دولت ، بلافاصله از انتشار این گفت و گو به عقده گشایی طولانی خود و تخریب شهردار منطقه و نماینده شهرستان لنگرود پرداخت.

این سایت خبری نوشت: رضا ذاکری شهردار مورد حمایت مهرداد لاهوتی که در بارش برف اخیر نتوانست عملکرد مناسبی از خود نشان دهد در گفت و گویی درخصوص برف اخیر منطقه چاف و چمخاله اظهار کرد: حجم بارش برف به قدری بود که همه را غافلگیر کرد!


این نوشتار درحالی است که گزارش های مردمی خبرگزاری تابناک ، حکایت از رضایت فرماندار شهرستان و مردم منطقه از عملکرد شهرداری چاف و چمخاله با توجه به امکانات محدود آن دارد.


در ذیل بخشی از تصاویر مربوط به برف روزهای اخیر در چاف و چمخاله را با هم مشاهده می کنیم:






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار