رضا ذاکری در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: باز دشواری حیات برفی به شهر محدود نمی ماند و همه دست ها به کار می افتد تا مبادا جاده ای در جایی در آستانه بسته شود و یا در برف مانده ای نیاز به کمک اضطراری داشته باشد تا جانش را از خطر برهاند.
کد خبر: ۱۷۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 30 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
باز دشواری حیات برفی به شهر محدود نمی ماند و همه دست ها به کار می افتد تا مبادا جاده ای در جایی در آستانه بسته شود و یا در برف مانده ای نیاز به کمک اضطراری داشته باشد تا جانش را از خطر برهاند.


به گزارش تابناک گیلان، اینجاست که نفس ها یکی می شود و همه یک دل و یک صدا می شوند تا به شکرانه بارش برف و سپیدی طبیعت، 'دست در دست هم دهند به مهر' و مشکلات برف، کولاک و بوران را برطرف کنند و چه زیباست تلاش شبانه روزی و بی چشمداشت راهداران، پلیس راه و تیم مدیریت شهری شهرداری آستانه در دل شب و زوزه بوران برای گرفتن دست در راه مانده ای، زن بارداری و ...


به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در گفت و گو با تابناک درخصوص برف اخیر منطقه چاف و چمخاله اظهار کرد: حجم بارش برف به قدری بود که همه را غافلگیر کرد.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: مقدار بارش برف امسال نزدیک به برف سال 86 بود که چیزی حدود 40 سانت برف را در این منطقه شاهد بودیم.









ذاکری با تشکر از تیم مدیریت شهری چاف و چمخاله عنوان کرد: از اوایل صبح روز چهارشنبه تا به امروز تمام نیروهای خدمات شهری ما آماده باش و مشغول خدمت رسانی به مردم منطقه هستند اما به قدری خسارت ها زیاد است که از تمام مسئولان استانی درخواست کمک و مساعدت ویژه را داریم.

شهردار چاف و چمخاله خسارت های برف اخیر را شامل فضای سبز ، راه بندان و تاسیسات شهرداری عنوان کرد و افزود: خسارتی که به سیستم های برق چاف و چمخاله وارد شد حدود یک میلیارد تومان است..

ذاکری در پایان با تشکر از مردم منطقه چاف و چمخاله اظهار کرد: اگر کمک محلی های ما نبود ، خسارت ها قطعا بیشتر از این می شد و جا دارد که از تمام مردم خوب این منطقه تشکر کنم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار