نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با تابناک به تشریح وضعیت کشور پس از اجرای برجام پرداخت.
کد خبر: ۱۶۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 26 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با تابناک به تشریح وضعیت کشور پس از اجرای برجام پرداخت.

به گزارش تابناک گیلان، قربانی ابتدا به فراز و فرود هایی که این مذاکرات در 12سال گذشته داشته اشاره کرد و افزود: وقفه ایی در آن سال ها در روند مذاکرات ایجاد شد و به طبع آن، قطعنامه ها و تحریم های ظالمانه ایی توسط شورای امنیت و آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه کشور و مردم ایران اعمال گردید اما در دوسال گذشته و با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، روند مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده ایران شتاب بیشتری گرفت که با استفاده از تجربیات تیم های مذاکره کننده قبلی و همینطور حمایت همه جانبه رهبری معظم انقلاب از مذاکره کنندگان کشورمان شاهد دستاورد بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بودیم که نتیجه مقاومت در مقابل زورگویی های دشمنان خارجی کشورمان بود.

قربانی ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از به ثمر نشستن مذاکرات ادامه داد: این دستاورد حاصل همدلی و همزبانی بین مردم و نیز دولت و مجلس بود که به فرجام رسید و به علاوه ارزش و اهمیت دیگر این فرجام از این لحاظ بود که به نتیجه رسیدن این مذاکرات موجبات ناراحتی و سرخوردگی برخی از حکام کشورهای عربی خلیج فارس و همچنین اسرائیل جنایتکار و برخی دیگر از دشمان خارجی کشورمان را ایجاد کرد.







نماینده مردم آستانه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی به جنبه دیگر برجام اشاره کرد و گفت: از همان روزهای اول اجرایی شدن برجام شاهد حضور سرمایه گذران و هیئت های اقتصادی و سیاسی کشورهای خارجی بودیم که در قالب شرکت های معتبر به کشور عزیزمان سفر کردند و همین امر میتواند نوید روزهای بهتر در زمینه اقتصادی را به همگان مژده دهد بنابراین آینده برجام بسیار روشن و درخشان خواهد بود و البته باید در این راه از اعتماد صد درصدی به طرف های غربی اجتناب کرد چرا که بد قولی و بدعهدی های آنان بارها برای ما ثابت شده و امر تازه ایی نخواهد بود.

قربانی به این نکته هم اشاره کرد که نباید انتظار تحول های اقتصادی و معیشتی کشور را در مدت زمان کوتاه داشت بلکه باید به دولتمردان فرصت کافی داد تا از این شرایط به وجود آماده برای رفع مشکلاتی که طی این سالها ایجاد شده نهایت تلاش خود را بکنند تا شاهد روزهای بهتری برای مردم عزیزمان باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وابستگی کشور به درآمد های نفتی باید زین پس کمتر شود تا نتایج برجام ملموس تر گردد به علاوه تمرکز دولت به جای واردات بی رویه باید به سمت افزایش صادرات باشد چون راه ورود به بازارهای خارجی با اجرایی شدن برجام بیشتر از قبل فراهم شده است. به هرحال رسیدن به جایگاه مطلوب و ایده آل در زمینه های مختلف نیازمند زمان است که دولت محترم مطمئنا از این زمان به بهترین نحو استفاده خواهند کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار