واکنش یکی از مخاطبان تابناک به باخت روز گذشته تیم فوتسال لنگرود ؛
تابناک: با کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال لنگرود در لیگ برتر گیلان ، واکنش های زیادی از سوی ورزشکاران و فوتبال دوستان لنگرودی به مجموعه گرداننده تیم فوتسال این شهر ، هیئت فوتبال و مسئول کمیته فوتسال همراه بود.
کد خبر: ۱۶۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 14 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: با کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال لنگرود در لیگ برتر گیلان ، واکنش های زیادی از سوی ورزشکاران و فوتبال دوستان لنگرودی به مجموعه گرداننده تیم فوتسال این شهر ، هیئت فوتبال و مسئول کمیته فوتسال همراه بود.

به گزارش تابناک گیلان، یکی از مخاطبان تابناک ، روز گذشته و همزمان با باخت سنگین تیم فوتسال لنگرود مقابل تیم رودبار در خانه مطالب مهمی را عنوان کرد که توجه شما را به خواندن آن جلب می کنیم.


آنقدر اوضاع فوتبال شهرمان خراب است که کار از مقدمه چینی دیگر گذشته است.

مهم ترین اصل برای یک رئیس هیئت عقبه و تجربه ورزشی اوست که می تواند به تصمیم گیری های او کمک کند تا تصمیم غیرورزشی نگیرد. رئیس هیئت فوتبال باید دارای مقبولیت و محبوبیت در شهر باشد و همچنین مورد حمایت باشد که اگر حمایت و پشتوانه نداشته باشد نمی تواند هیچ برنامه ای را اجرایی کند.

برای این امر رئیس هیئت باید دارای توانایی و قدرت و  یک زیرمجموعه فوتبالی و با فکر و تدبیر باشد که در مواقع ضروری رئیس هیئت را در تصمیم گیری های مهم یاری کند. رئیس هیئت باید آنقدر پیگیر و توانمند و متواضع باشد که برای موفقیت فوتبال شهرش همه کار انجام دهد.

متاسفانه بزرگترین مشکل ما که فقط به فوتبال شهر نیز اختصاص ندارد ، شایسته سالاری است و متأسفانه باعث ضربه زدن به این ورزش شده است.





آقای صالح ؛ با بزرگان فوتبال شهر چه کرده اید که جملگی با نا امیدی از آن فاصله گرفته اند و خلوت گزینی می کنند؟

آقای صالح ؛ در دوران مدیریت خود چگونه بوده اید که یک ورزشی مقبول هم حاضر نمی شود ، دبیری هیئتی را قبول کند که شما رییس آن هستید؟

آقای صالح ؛ برای فرهنگ فوتبال شهرتان چه کرده اید که خانواده های لنگرودی از رفتن فرزندانشان به محیط های ورزشی بیشتر از قهوه خانه ها واهمه دارند؟

آقای صالج ؛ آیا فوتسال شهر بزرگتر ندارد که فردی را بدون داشتن هیچ سابقه ورزشی در راس تصمیم گیری شهر گمارده اید؟

آقای صالح ؛ چرا از آمدن افراد مستقل و خوش فکر به مجموعه هیئت فوتبال واهمه دارید و افراد وابسته را می پسندید؟

آقای صالح ؛ قرار است که فوتسال شهر به کجا برسد که باور کنید تمام راه را اشتباه رفته اید؟

آقای صالح ؛ سابقه مربی گری فوتسال کادر فنی تیم شهرتان را می دانید؟

آقای صالح ؛ چگونه آبروی فوتسال شهر را با فرستادن تیمی که نه کادر فنی آن فوتسالی است ، نه رئیس کمیته آن فوتسالی است و نه خودتان فوتسالی بوده اید به بازی گرفته اید؟

آقای صالح ؛ آیا فوتسال شهر حیثیت ندارد که پس از 13 بازی و گرفتن تنها 13 امتیاز فکری به حال آن نمی کنید؟

آقای صالح ؛ دقیقا قرار است چه فاجعه ای رخ دهد که باور کنید اشتباه کرده اید و باید از فوتسالی های شهر عذرخواهی کنید؟

آقای صالح ؛ باخت پشت باخت ؛ آیا متوجه شده اید که تیم فوتسال شهرمان با تقلب و آوردن بازیکن از لیگ های مختلف فوتبال هم حریف تیمی نمی شود؟

آقای صالح ؛ آیا در جریان بوده اید که به جایی رسیده ایم که با بی اخلاقی و چنگ زدن به همه چیز ، هم اخلاق ورزشی شهر را باخته ایم که مدت ها به حسن آن شهره بوده ایم و هم با نتایج خفت کننده ، آبروی ورزش شهر را ؟


در پایان آقای صالح ؛ اینجا کسی نه دشمن است و نه از آمریکا خط می گیرد ؛ اگر خدمتی بوده شما با بودن بیش از 10 سال در راس هیئت فوتبال لنگرود انجام داده اید ، اگر نمی توانید اصلاحات کنید ، تورا به خدا دست ( معبودتان ) رئیس کمیته فوتسال را هم بگیرید و بروید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار