رضا ذاکری خبر داد ؛
پنچ شنبه هفته گذشته داود کشاورزیان ، معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي به چاف و چمخاله آمد. به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری درخصوص سفر معاون وزیر راه به تابناک اظهار کرد: کشاورزیان قول آسفالت 5 کیلومتری جاده گالشگلام را با هزینه 2 میلیارد تومان داد.
کد خبر: ۱۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 09 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: پنچ شنبه هفته گذشته داود کشاورزیان ، معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي به چاف و چمخاله آمد.

به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری درخصوص سفر معاون وزیر راه به تابناک اظهار کرد:کشاورزیان قول آسفالت 5 کیلومتری جاده گالشگلام را با هزینه 2 میلیارد تومان داد.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: آسفالت 1/5 میلیاردی جاده چاف و چمخاله که زیرسازی آن انجام شده بود ، در هفته هفته جاری عملیاتی خواهد شد و شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

ذاکری افزود: طرح تفصیلی و جامع شهر چاف و چمخاله و تمامی موضوعات مرتبط با عمران و توسعه شهری باید مد نظر قرار بگیرد و یکی از مهمترین اولویت‌های شورای چهارم پرداختن به موضوع طرح جامع و طرح تفصیلی شهر چاف و چمخاله بوده که در این بین گام‌های خوبی را نیز برداشته است.



شهرداری چاف و چمخاله بهترین ارائه دهنده خدمات پوششی به بانوان در طرح سالمسازی دریا شد / جایگاه دوم فضای سبز و خدمات شهر افتتاح می شود / بهره برداری بلوار بین چاف و چمخاله تا عید امسال



این مدیر شهری گفت: طرح جامع و ‌تفصیلی در واقع طرح توسعه و عمران شهر و برندسازی منطقه است به‌همین دلیل اعضای شورا تلاش می‌کنند تا این طرح‌ها هرچه سریع‌تر عملیاتی شوند.

وی افزود: برای بهره مندی از این قابلیت ها امکانات زیر بنایی گردشگری منطقه باید توسعه جدی یابد و ارتقاء موضوع گردشگری به لحاظ کمی و کیفی از وظایف همه ذستگاه های مرتبط شهری است.

وی رایزنی فرهنگی را با کشور های جهان موجب کیفیت گردشگری شهر چاف و چمخاله دانست واظهار داشت: این رایزنی ها نیز در این شهر که خود از یکی از شهرهای پایلوت گردشگری و تفریحی است می تواند بخش گردشگری این شهر گیلانی را ارتقا بخشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار