کد خبر: ۱۵۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 07 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: در مقطع زمانی پاییز امسال در بین 16 برق منطقه‌ای کشور به لحاظ تولید در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، «عظیم بلبل‌آبادی» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان امروز در پنجمین نشست تخصصی اتحادیه‌های انجمن اسلامی صنعت آب و برق کشور، انجمن‌های اسلامی را سنگر فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: انجمن اسلامی همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را در سرلوحه کار خود قرار می‌دهد که با بصیرت و آگاهی وارد عمل می‌شود، چون به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تشکل و نهادهای اسلامی است که قدمت و سابقه آن در داخل و خارج از کشور به سال‌های قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رسد و از تجارب خوب و ارزنده برخوردار است.

وی با بیان این‌که وزارت نیرو و مجموعه صنعت آب و برق کشور به‌ترویج فرهنگ قرآنی، ایثارگری، عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده، امر به معروف و نهی از منکر و تقویت مبانی اخلاقی و اجتماعی و... توجه ویژه‌ای دارد، افزود: انجمن‌های اسلامی به‌عنوان سنگرهای فرهنگی کشور بدون هیچ ادعایی با سعه صدر و رعایت تقوا، دعوت به خیر، آموزش معارف دینی، ترویج و تبلیغ اسلام، امر به معروف و نهی از منکر و... در جهت تداوم اهداف عالیه اسلام و انقلاب اسلامی تلاش‌های ارزنده‌ای داشته و دارند.

بلبل‌آبادی با اشاره به سرمایه بزرگ برق گیلان، گفت: شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از یک سرمایه بزرگ و ارزشمندی تحت‌عنوان نیروی انسانی متعهد و متخصص، کارآمد و با تجربه، فهیم و توانمند برخوردار است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان ادامه داد: در استان گیلان از 6 نیروگاه موجود 2816 مگاوات برق تولید می‌شود که سه برابر نیاز مصرف استان است و مازاد مصرف برق تولید شده به استان‌های هم‌جوار مانند مازندران، زنجان، تهران و آذربایجان صادر می‌شود و علاوه‌بر آن تبادل انرژی با کشور جمهوری آذربایجان و همسایه شمالی ما نیز صورت می‌گیرد.

وی در خصوص جایگاه ویژه برق گیلان در سطح کشور خاطرنشان کرد: در مقطع زمانی پاییز امسال در بین 16 برق منطقه‌ای کشور به لحاظ تولید در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

بلبل‌آبادی با اشاره به انجام کارهای بزرگ سطح کشور با مدیریت و هدایت شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، گفت: اگر توانمندی‌های لازم نبود هرگز چنین مسئولیت‌های سنگین سطح کشور به برق گیلان محول نمی‌شد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: برای نخستین بار 17 سال پیش بحث «حریم» از شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در سطح کشور مطرح شد و شروع به کار از این استان بوده است و هم‌اکنون نیز مسئولیت بهینه‌سازی طراحی خطوط و بحث و بررسی «حریم» به عهده شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با همکاری 10 شرکت برق منطقه‌ای از دیگر استان‌های کشور و پنج شرکت مهندسین مشاور بزرگ می‌باشد که این کار هم‌اکنون به نحو شایسته‌ای در حال انجام است.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم حرکت‌های رو به توسعه، یادآور شد: توانمندی‌های خاص این شرکت به لحاظ فنی، ستادی، مالی، پشتیبانی و نیروی انسانی برای صنعت برق کشور شناخته شده، شفاف و روشن است، از این‌رو باید از این توانمندی در مدیریت و راهبری شرکت به لطف خدا به‌صورت سیستماتیک استفاده کنیم، چون هر سیستمی هر چقدر هم توانمند باشد مسلماً جای بهبود کار و ارتقای هر چه بیشتر هم‌چنان وجود دارد، باید همیشه رو به جلو حرکت کنیم و شرایط بهتر و مطلوب‌تری را برای سیستم ایجاد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار