کد خبر: ۱۵۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 05 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی‌ و گردشگری‌ گفت: برخی تنگ‌نظری‌ها در مورد هتل‌ها با تعالیم اسلامی ما سازگاری ندارد.

ایرج ندیمی سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی‌ و گردشگری مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با وجود ماهواره‌ در هتل‌ها‌یی که میزبان گردشگران هستند، گفت: همانگونه که حق استفاده از شبکه‌های رسمی داخلی برای ایرانی‌های خارج از کشور تعریف شده است، این حق باید برای گردشگران خارجی نیز محفوظ بماند و وظیفه ماست که این شرایط را برای گردشگران تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: گردشگران خارجی می‌توانند در اتاق‌های شخصی‌شان در هتل به راحتی همانگونه که با شبکه‌های بانکی ارتباط دارند، با شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای نیز ارتباط داشته باشند و ما به هیچ‌وجه حق نداریم به مسائل و امور خصوصی مردم چه در داخل کشور و چه در خارج ورود کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه تنگ‌نظری‌هایی که در مورد هتل‌ها و مانند آن مشاهده می‌شود با تعالیم اسلامی ما سازگاری ندارد،  خاطرنشان کرد: تعالیم اسلامی در امور خصوصی تعریف دیگری دارد. همانطور که تظاهر به روزه‌خواری ممنوع است، اما روزه‌خواری در خانه و خلوت پیگیری نمی‌شود، درباره همچنین مسائلی هم نباید به حریم خصوصی افراد وارد شد.

ندیمی تصریح کرد: اینکه ما گردشگران را در هتل‌ها و سوئیت‌های خود از شبکه‌های ملی خودشان بهره‌مند سازیم، کار عجیب و مهمی نکرده‌ایم؛ چون این حق میهمانان خارجی است و ما اتفاقا خیلی هم دیر شروع کردیم و می‌توانستیم این کار را همان اول انقلاب انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار