رضا ذاکری در گفت و گو با تابناک خبر داد ؛
«ناردون» جدیدترین اثر بلند سینمایی فریدون حسن‌پور در مقام کارگردانی است که محل اسکان عوامل فیلم در منطقه ساحلی چاف و چمخاله بود. به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: آمدن بازیگران و بزرگان سینمای کشور به ساحل زیبای چاف و چمخاله ، دستاوردهایی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۵۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 03 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: «ناردون» جدیدترین اثر بلند سینمایی فریدون حسن‌پور در مقام کارگردانی است که محل اسکان عوامل فیلم در منطقه ساحلی چاف و چمخاله بود.

به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: آمدن بازیگران و بزرگان سینمای کشور به ساحل زیبای چاف و چمخاله ، دستاوردهایی را به همراه داشته است.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: در سال آینده اولین آمفی تئاتر این شهر ساحلی با حمایت منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم ناردون به بهره برداری خواهد رسید که محلی برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی این منطقه خواهد شد.



افتتاح آمفی تئاتر چاف و چمخاله در سال آینده / تهیه کننده فیلم



ذاکری افزود: پیشنهاد مشاور فرهنگی افتخاری به سهراب پور ، در اواخر فیلمبرداری ناردون داده شد که وی نیز به گرمی پذیرفت که امیدواریم پس از این باب همکاری و تعامل جدیدی با اهالی فرهنگ و هنر کشور با شهر ساحلی چاف و چمخاله باز شود.

وی توجه ویژه شهرداری چاف و چمخاله به امور فرهنگی را در اولویت دانست و گفت: نیاز است با اهالی فرهنگ و هنر گفتگوهای بیشتری داشته باشیم و قول می‌دهم روند گفتگوها به زودی آغاز شود و تا حصول شرایط مطلوب ادامه داشته باشد و نباید اجازه داد تا افراد زخم خورده سیاسی ، خشم خود را بر سر اهل فرهنگ بریزند و گم شده خود را در جای دیگری بجویند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار