گزارش تابناک از نشست خبری روز گذشته غلامعلی جعفرزاده ؛
به گزارش تابناک گیلان، نماینده مردم رشت در رابطه با حاشینه نشینی های این شهر اظهار کرد:هجده میلیون نفر در حاشیه ها و بافتهای فرسوده رشت ساکن هستند و بخش عمده ای از بزهکاریها در این بخشها اتفاق می افتند که خوشبختانه برای مقابله با معضل حاشیه نشینی خلاء قانونی نداریم.
کد خبر: ۱۵۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 27 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: نشست خبری غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده مردم رشت ، پس از ثبت نام در دهمین دوره از انتخابات مجلس دهم با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه استان برگزار شد و جعفرزاده نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش تابناک گیلان، نماینده مردم رشت در رابطه با حاشینه نشینی های این شهر اظهار کرد:هجده میلیون نفر در حاشیه ها و بافتهای فرسوده رشت ساکن هستند و بخش عمده ای از بزهکاریها در این بخشها اتفاق می افتند که خوشبختانه برای مقابله با معضل حاشیه نشینی خلاء قانونی نداریم.

جعفرزاده تصریح کرد: نوسازی بافتهای فرسوده نباید به بافتهای تاریخی اسیب برساند زیرا نشان دهنده هویت و فرهنگ شهر است و افزایش حاشیه نشینی باید متوقف شود.





وی خواستار شد: مردم از نمایندگان خود کارهای بزرگ بخواهند و در رابطه دریای خزر هم اضافه کرد: باید توسعه دریا محوری و گردشگری استان را داشته باشیم و پالایشگاه رودسر نیز هرچه سریعتر راه اندازی شود.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: جای تاسف دارد که بعضی ها می گویند اگر مردم به انها رای ندهند کافر هستند و در رابطه با دکتر نوبخت هم باید بگویم وجودشان برای استان غنیمت است.

وی گفت: در دولت های گذشته استان گیلان از جایگاه واقعی اش عقب افتاد و البته اختصاص یک کرسی در هیت دولت برای استان لطف محسوب تمی شود اما با حمایت نوبخت از 4000 پروژه در سال گذشته پروزه راه آهن بیشترین بودجه را گرفت و تصفیه خانه بزرگ سنگر و نیز خیلی از اقدامات دیگر به پاس زحمات وی بوده است اما نمی شود زحمات وی را رسانه ای کرد چراکه امکان دارد هزینه هایی را به همراه داشته باشد.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رشت ،گریزی هم به استیضاح وزیر علوم روحانی زد و عنوان کرد: همواره تلاشمان در جهت تعامل دولت و مجلس بوده است و در جریان استیضاح فرجی دانا نیز این دغدغه را داشتیم که مبادا کبریت اختلاف روشن شود.

جعفرزاده در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه دولت دهم رفتار پوپولیستی ندارد و با حداقل درامد نفتی چرخ اقتصاد را می چرخاند درحالی که عده ای در دولت سابق پول نفت 140 دلاری را خرج صوت و کف در ورزشگاهها می کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
آقای نماینده مجلس احمدی نژاد پول نفت رو خرج صوت وکف درورزشگاها کرد شما که اونموقع نماینده بودید شما هم شاهد بودید شاید شما هم کیف میکردید حالا چی اگه بد بود چرا الان اجازه میدید که رئیس جمهور وقت اینکار رو میکنه ومردم رو تو ورزشگاها جمع میکنه پس روش احمدی نژاد خوب بود الان بنظر شما خوبه قبلآ بد بود تو هم درفکر رای جمع کردن هستی ولی این مردم دیگه به شماها رای نخواهند داد خواهید دید
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
شما نمایندگان نمیتونید مشکل پرداخت مطالبات ما بازنشستگان رو حل کنید اونوقت میگید مردم ازنمایندگان کارهای بزرگ مثل پالایشگاه رودسر رو بخوان خودتون خرهستید یامردم رو خر گیر آوردیدشماها فقط بلدید شعار بدید تو این 4سال چیکار مثبتی انجام دادید
نادری
|
United States
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
شما نمایندگان طی شش ماه ازسال فقط 43 روز تو مجلس حضور دارید آنهم با 90نفر همیشه غایب اونوقت آقای نماینده میگه شما مردم کارهای بزرگ مثل پالایشگاه نفت رودسر را از ما بخواهید بعد آقای نماینده خسته نمیشید اینقدر برای مردم خدمت میکنید بابا یه مقدار به خودتان استراحت بدید آخه چقدر کار چقدر جلسات پر محتوی تو مجلس یه مقدار هم به زن وبجه هایتان برسید حقوق شماها هم که خیلی ناچیز است یعنی ازمنه بازنشسته هم کمتر چقدر شما نمایندگان باوجدان هستید که اینقدر در43 روز حضور تو مجلس زحمت میکشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار