تابناک بررسی می کند ؛
رفته رفته مشکلات مالی که سبب شده حال و روز تیم فوتبال ملوان انزلی را این شکلی ببینیم و شاید فقط میتوانیم دعا کنیم که در لیگ برتر بماند ، به رشته والیبال هم سرایت کرده و امیدواریم که گسکری نژاد بهتر از الماسخاله عمل کند.
کد خبر: ۱۵۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 26 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: می شود به جرات گفت که والیبال گیلان هم در حواشی ها چیزی از فوتبال استان کم ندارد.

به گزارش تابناک گیلان، با بررسی های چند وقت اخیر متوجه شده ایم که دو سه گروه در والیبال گیلان به شدت به دنبال ایجاد حاشیه هستند تا از نتیجه گرفتن برخی تیم ها جلوگیری کنند.

آنچه که تا دیروز گریبان فوتبال گیلان را گرفته بود و همه به نوعی دچار خودبزرگ بینی شده اند ، امروز در رشته ورزشی والیبال عینا تکرار شده است.

ویروس تکراری مشکل مالی شدید از یک طرف و مدیران غیر ورزشی و نابلد از سوی دیگر به سراغ این رشته پرطرفدار آمده است تا کار به جایی رسد که درمانده شویم.


Image result for ‫هیئت والیبال‬‎



اگرچه شاید مهرداد گسکری نژاد ، از جنس والیبال نباشد اما ورزشی بی شک ورزشی بوده است و امیدواریم بتواند فکری به حال این رشته دوست داشتنی و پرطرفدار گیلان بکند.

اما متاسفانه رفته رفته مشکلات مالی که سبب شده است حال و روز تیم فوتبال ملوان انزلی و داماش سابق و سپیدرود و ... را این شکلی ببینیم که شاید فقط میتوانیم دعا کنیم که در لیگ های خود بمانند ، به رشته والیبال هم سرایت کرده و امیدواریم که گسکری نژاد بهتر از الماسخاله و سایر مدیران ورزشی استان عمل کند.


باید دید که در روزهای آینده رئیس تازه وارد هیئت والیبال گیلان، میتواند بزرگان این رشته ورزشی را دور هم جمع کند تا همانند فوتبال که افراد ساز خودشان را می زنند و کسی کسی را قبول ندارد ، نشود یا ....

شاید نکته اخلاقی پررنگی که امروز بشود متذکر شد این است که چگونه می شود برخی از ما تمام توان خود را برای ریشه کن کردن افرادی به کار ببریم که روزی با آن ها همسفره و هم کاسه بوده ایم!؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار