گزارش تابناک از نشست خبری روز گذشته غلامعلی جعفرزاده ؛
تابناک گیلان: نشست خبری غلامعلی جعفرزاده نماینده محترم مردم رشت ، پس از ثبت نام وی در دهمین دوره از انتخابات مجلس دهم با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه استان برگزار شد و جعفرزاده نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
کد خبر: ۱۵۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 26 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: روز گذشته نشست خبری غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده مردم رشت ، پس از ثبت نام در دهمین دوره از انتخابات مجلس دهم با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه استان برگزار شد و جعفرزاده نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش تابناک گیلان، جعفرزاده علت حضورش در انتخابات آتی را خدمت دوباره به مردم با به اتمام رساندن برنامه ها و حرکتهایی که در چهار سال گذاشته داشت عنوان کرد و افزود: در سال 95 آزاد راه حتما به طور کامل افتتاح خواهد شد و انشاالله صدای صوت قطار را خواهیم شنید.

وی تصریح کرد: سد بپل به هفتاد درصد مرحله احداث رسیده و مشکل زیست محیطی سد شفارود برطرف شده است و دهنه سد استانه نیز ایجاد خواهد خواهد شد و از هفت سد لاستیکی کشور خوشبختانه چهار درصد در گیلان واقع شده است.







وی افزود: عده ای در کشور برای فرار از مشکلات به دنبال تنش سیاسی و ایجاد دل مشغولی برای مردم هستند اما من مصمم به کار در زمینه مشکلات اقتصادی هستم و دغدغه ام سیاست نیست بلکه حل مشکل اشتغال جوانان است.

جعفرزاده گفت: برای حل مشکلات اقتصادی ، خصوصی سازی نمی تواند جوابگو باشد و در رابطه با استخدام هم دولت اذغان داشته است که از پنج نفر یک نفر سر کار می رود و همچنین از طرفی قانون مدیریت و استخدام کشوری هم به نسبت سه به یک اشاره کرده است.

نماینده فعلی مردم رشت چاره کار در کوتاه مدت را تقویت بنگاه های تعاونی دانست و اظهار داشت: متاسفانه بخاطر نظام پوپولیستی که در گذشته حاکم بود بسیاری از واقعیتها به مردم گفته نشده است و فقط صرفا از منابع ملی همچون نفت برای سرپا نگه داشتن اقتصاد استفاده می شد.


در بخش دوم این نشست خبری به پرسش و پاسخ خبرنگاران با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده نهم مجلس شورای اسلامی در رشت خواهیم پرداخت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار