بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 23 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


فیاض زاهد کاندیدای تهران شد / محرر , فرخی, صفری و تقی پور از لاهیجان و سیاهکل ثبت نام کردند / علی میرزایی نامزد فومن و شفت شد / فرج پور از رودسر و املش آمد

دیارمیرزا نوشت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

بر این اساس در پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم علاوه بر ذبیح الله نیکفر ,صبح امروز علی محرر, رسول فرخی, محمد صفری و صدیقه تقی پور نیز با حضور در فرمانداری لاهیجان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.


مدیون مرحوم حسن دهگان هستم / در مجلس هفتم بحث عدم شناخت بود


فیاض زاهد از چهره های شاخص جریان اصلاح طلب استان گیلان صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد. ثبت نام کاندیدا در حوزه انتخابیه رشت نیز همچنان ادامه دارد و «سید حسن واحدی واعظ »مدیر عامل شهرکهای صنعتی لاهیجان و صومعه سرا از حوزه انتخابیه رشت کثبت نام کرده است.

خسرو قربانی، سید علی آقازاده و سید جعفر مهرابی دیگر چهره هایی بودند که امروز ثبت نام کردند.

از فومن نیز خبر می رسد که علی میرزایی نماینده دوره هشتم مردم فومن با حضور در فرمانداری این شهرستان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ازحوزه فومن و شفت داوطلب شده است. همچنین «کاسپین» از ثبت نام «قاسم فرج پور» عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از حوزه انتخابیه رودسر و املش خبر داده است.




45 نفری که امروز به میدان آمدند چه کسانی هستند؟

تابناک گیلان: رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: در پنجمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 45 نفر نام نویسی و در هفتمین روز از ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری چهار نفر نام نویسی کرده اند.

محمد احمدی پور عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 16 امروز، 45 نفر نام نویسی کرده اند. 
وی افزود: بر این اساس، شمار داوطلبان نام نویسی شده برای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکنون به 172 نفر رسیده است. 

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان در 11 حوزه انتخابیه اصلی شامل رشت، فومن، صومعه سرا، تالش، انزلی، آستارا، رودبار، لاهیجان، لنگرود، رودسر و آستانه اشرفیه انجام می شود. 

احمدی پور اضافه کرد: همچنین امروز و در هفتمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تا ساعت 16 امروز، چهار نفر از حوزه انتخابیه گیلان نام نویسی کردند که بر این اساس، شمار داوطلبان نمایندگی دور پنجم مجلس خبرگان از این استان، به 27 نفر رسید. 

* زمان ثبت نام داوطلبان خبرگان تا ساعت 18 و 30 دقیقه است
 
رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خاطرنشان ساخت: زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، امروز تا ساعت 18 و 30 دقیقه انجام می شود.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از شنبه بیست و هشتم آذرماه و نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از پنجشنبه هفته گذشته بیست و ششم آذرماه آغاز شده است. 

صلاحیت داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجم تا 14 دی ماه توسط هیات های اجرایی بررسی می شود و پس از آن، افراد ردصلاحیت شده فرصت دارند از 16 تا 19 دی اعتراضشان را ارائه دهند تا هیات های نظارت بر انتخابات آنها را بررسی کنند و نتیجه را تا 26 دی به شورای نگهبان دهند. 




شورای نگهبان نظر نهایی خود را نسبت به اعتراضات تا 16 بهمن اعلام خواهد کرد و در مرحله بعدی، اعتراض داوطلبان به این نظر شورا صورت می گیرد. اسامی نهایی در 20 بهمن از طرف شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می شود و این وزارتخانه اسامی نامزدهای دارای صلاحیت را در 27 بهمن به حوزه های انتخابیه می دهد تا فردای این روز، فرمانداران اسامی را منتشر کنند. 

زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات از 29 بهمن تا پنجم اسفند به مدت یک هفته خواهد بود تا با یک تنفس یک روزه در آن، مردم شریف ایران در 7 اسفند با آرای ریخته شده در صندوق های رای، نظر خود را درباره آنها اعلام کنند. 

استان گیلان با افزون بر 14 هزار کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و 480 هزار نفر و 16 شهرستان، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد. 
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.




دهگان و جهان آرای و احمدی شاد هم از لنگرود آمدند


محمود دهگان با حضور در دفتر ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس در فرمانداری لنگرود ثبت نام کرد.

وی سیزدهمین ثبت نام کننده انتخابات مجلس در لنگرود است.

دهگان در سابقه خود عضویت در سپاه پاسداران از سال ۵۸ تا ۶۰، بخشداری لنگرود ،آستانه اشرفیه،‌رودسر،فومن،‌صومعه سرا از سال ۶۱ تا ۷۵ و معاونت فرمانداری در تالش از ال ۷۵ تا ۸۶ از جمله مسئولیت های خدمتی وی بود.

دهگان دارای مدرک کارشناسی ارشد و عضو پیوسته انجمن ژئوپلتیک ایران از سال ۹۱ می باشد.

محمود دهگان کاندیدا هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دور چهار شورای شهر لنگرود نیز بود.



نادر جهان آرای با حضور در دفتر ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس در فرمانداری لنگرود ثبت نام کرد.

وی چهاردهمین ثبت نام کننده انتخابات مجلس در لنگرود است.

نادر جهان آرای  متولد ۱۳۴۴ پروش از توابع اطاقور و مدرس دانشگاه و مشاور معاون آموزش ابتدایی وزات آموزش و پرورش است. جهان آرای نامزد دوره هشتم مجلس درحوزه انتخابیه شهریار بود که ازسوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

جهان آرای دانشجوی مقطع دکتری رشته جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران  و فوق لیسانس علوم اجتماعی( جمعیت شناسی ) می باشد.

وی در سابقه خود معاونت آموزش و پرورش منطقه آموزش و پرورش شهر قدس به مدت چهار سال ، همکاری در تالیف کتاب راهنمای ارزشیابی کیفی – توصیفی و کتاب مطالعات اجتماعی پایه های چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی ، کارشناس مسئول ارزشیابی فرایندهای یاددهی– یادگیری در معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، راهنمای آموزشی در منطقه آموزشی شهرستان قدس ،مسئول مقطع متوسطه در منطقه آموزشی شهرستان قدس و … را دارا می باشد.



 محمدعلی احمدی شاد با حضور در دفتر ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس در فرمانداری لنگرود ثبت نام کرد.

وی پانزدهمین ثبت نام کننده انتخابات مجلس در لنگرود است.

محمدعلی احمدی شاد  دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته کشاورزی و دانشجوی دوره دکتری کشاورزی(بیوتکنولوژی) می باشد.

احمدی شاد کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی و کارمند جهاد کشاورزی لنگرود است که حدود دو دهه در سازمان جهادکشاورزی مشغول به خدمت بوده است.

وی برادر مهندس ناصر احمدی شاد عضو شورای شهر لنگرود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار