دو خبرنامه تابناک گیلان (64+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که شصت و چهارمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۵۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 23 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که شصت و چهارمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.



انتقاد شدید جعفرزاده به سریال کیمیا ( برای گرفتن پول برچسب انقلابی زده اند )


عوامل تابناک گیلان: عضو فراکسیون رسانه و هنر مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد عوامل فیلم «کیمیا» تنها برای دریافت بودجه لازم از صدا و سیما، عنوان و شکل و شمایل انقلابی به این اثر داده‌اند،‌تصریح کرد: به جای تصویر روشن و کامل بخشی از تاریخ معاصر جامعه ایران، اثری خانوادگی و عاشقانه تولید شده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی به "خانه ملت” گفت: آنچه در سریال "کیمیا” بیش از هر مسئله دیگری به چشم می‌آید، مضمون عاشقانه و درگیری‌هایی است که برای شخصیت‌های اصلی آن در این رابطه ایجاد می‌شود در حالی که عوامل این مجموعه تلویزیونی آن را اثری با مضامین انقلابی و مرتبط با دفاع‌مقدس معرفی کرده و حتی با همین عنوان بودجه یک سریال ۱۰۰ قسمتی را از رسانه ملی دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بر این بود که «کیمیا» نقش یک فرد انقلابی و مذهبی را ایفا کند، اما این ویژگی‌ها در این شخصیت بسیار کم رنگ است و او بیشتر درگیر زندگی شخصیش نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه سازندگان سریال "کیمیا” احتمالا توانایی لازم برای جذب مخاطب از طریق حوادث مرتبط با انقلاب را در خود نمی‌دیدند به همین دلیل برای از دست ندادن مخاطب، از میان راه فیلمنامه را به سوی مباحث عاشقانه سوق داده‌اند، اضافه کرد: به نظر می‌رسد عوامل "کیمیا” تنها برای دریافت بودجه لازم از صدا و سیما عنوان و شکل و شمایل انقلابی به این اثر داده و در ادامه به جای تصویر روشن و کاملی بخشی از تاریخ معاصر جامعه ایران اثری خانوادگی و عاشقانه را تولید کردند.


عوامل

او با تاکید براینکه بی‌شک انتخاب برش تاریخی از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و مرتبط کردن آن به زمان حال بیشتر با هدف مطول کردن سریال به ۱۰۰ قسمت از سوی تولیدکنندگان صورت گرفته است، گفت: البته این مسئله می‌تواند تمهیدی برای ساخت سریال‌های تاریخی باشد؛ اما این به آن معنا نیست که می‌توان هر داستانی را در دل وقایع تاریخ وارد کرد و بی‌هیچ داده صحیحی دیگری گنجاند.




نظر امین حیایی درباره فیلم ناردون ( مهمان چاف و چمخاله هستیم )

تابناک گیلان: «ناردون» جدیدترین اثر بلند سینمایی فریدون حسن‌پور در مقام کارگردانی است که این روزها در شرایط سخت آب و هوایی لاهیجان در حال فیلمبرداری است و محل اسکان عوامل فیلم در منطقه ساحلی چاف و چمخاله است.

به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در تشریح جزئیات و چگونگی روند کار به تابناک گفت: تا به امروز حدود 60 درصد از کار  فیلمبرداری شده و تدوین آن نیز به صورت همزمان توسط مهدی حسینی‌وند و احسان شیبانی انجام می شود و تمام تلاش گروه رساندن این فیلم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.


شهردار چاف و چمخاله به بازیگری امین حیایی ، مهران غفوریان ، لیلا اوتادی ،سیروس گرجستانی و جواد رضویان در این فیلم اشاره کرد و افزود: تا به امروز توفیق داشتیم تا از لحاظ فراهم آوردن امکانات و موارد سخت افزاری همکاری خوبی با این مجموعه داشته باشیم و امیدواریم که شهرداری چاف و چمخاله میزبان خوبی برای این سرمایه های ملی بوده باشد.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: این اثر در قالب یک طنز اجتماعی و به تهیه کنندگی منصور سهراب پور است.

ذاکری در پایان اضافه کرد: مهران غفوریان که به تازگی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده از وضعیت مناسب و امکانات چاف و چمخاله رضایت کامل داشت و بودن در این منطقه ساحلی را جزو خاطرات به یاد ماندنی خودش توصیف کرد.


همچنین امین حیایی نیز در روز پایانی و اختتامیه کار فیلم ناردون صحبت هایی داشت که شنیدنی است.

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور در فیلم سینمایی «ناردون» گفت: ایفای چنین نقشی را برای اولین بار در دوره بازیگری خود تجربه کردم.

وی افزود: در مقایسه با نقش‌های قبلی که در فیلم‌های سینمایی ایفا کرده‌ام، این نقش جدید بود و موقعیت‌هایی در فیلم پیش می‌آید که باعث ایجاد کمدی و لحظات طنز می‌شود.

حیایی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم این نقش و فیلم «ناردون» روی مخاطبان و داوران جشنواره تاثیر داشته باشد و امیدوارم این تاثیر نتایج خوبی را برای فیلم در جشنواره فیلم فجر رقم بزند.

حیایی گفت: مهمان مردم چاف و چمخاله هستیم و طی این مدت به حق مهمان نوازی کردند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ناردون» ساخته فریدون حسن‌پور و به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور با بازی امین حیایی، سیروس گرجستانی،‌ شهرام قائدی،‌ مهران رجبی،  مهران غفوریان، جواد رضویان، لیلا اوتادی و پوراندخت مهیمن در استان گیلان تولید شده است.

در خلاصه داستان فیلم «ناردون» آمده است: برای اینکه هزینه‌ها بالاتر نره عروسی را همزمان با عزا برگزار کنیم...


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار