رئیس ستاد نماز جمعه رشت:
حجت‌الاسلام مهدی‌مجرد ظهر امروز در جلسه مشورتی ستاد نماز جمعه این شهر در محل مصلای امام خمینی اظهار کرد:‌ جلسه‌های مشورتی ستاد نماز جمعه رشت به صورت فصلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱ 17 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت‌الاسلام مهدی‌مجرد ظهر امروز در جلسه مشورتی ستاد نماز جمعه این شهر در محل مصلای امام خمینی اظهار کرد:‌ جلسه‌های مشورتی ستاد نماز جمعه رشت به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری جلسه مشورتی ستاد نماز جمعه رشت اشاره کرد و افزود: نقاط ضعف و قوت ستاد مذکور بررسی شده و پس از صورتجلسه اجرایی می‌شود.

مجرد خدمت در نماز جمعه را افتخاری در نماز جمهوری اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه از برکات نظام اسلامی است و با حضور باشکوه مردم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه رشت با بیان اینکه نماز جمعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در برخی از شهرها برگزار می‌شد، ادامه داد: نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی بسیار گسترده برگزار می‌شود و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی خواستار ارائه خدمات بیشتر ستادهای نماز جمعه به مردم شد و تصریح کرد: ابتدای سال از تمام اداره‌ها و نهادها برای برنامه سخنرانی‌های قبل از خطبه‌های نماز جمعه دعوت می‌شود.

مجرد با اشاره به اینکه نماز جمعه برای تمام اقشار مردم تکالیفی را واجب کرده است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه اجتماع بزرگ و عمومی بوده و کشور را از خطرهای بزرگ نجات می‌دهد.

مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به دوخته شدن چشم دشمنان نظام اسلامی به نمازهای جمعه اشاره کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم در نمازهای جمعه موجب عقب‌نشینی دشمن از تصمیمات خود می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌‌های متعددی در ستاد نماز جمعه رشت اجرایی شده است، اظهار کرد: اعضای ستاد نماز جمعه خادمان مردم هستند و ارائه راهکارهای مناسب برای حضور باشکوه‌تر مردم در پویایی این ستاد مؤثر است.

مجرد بر ارتقای کیفیت برنامه‌های نماز جمعه تأکید کرد و گفت: ارائه برنامه‌های مناسب در پرمحتوا کردن خطبه‌های نماز جمعه حائز اهمیت است ضمن اینکه رسانه‌ها، شهرداری‌ رشت، هلال‌احمر، اتوبوسرانی و... همکاری بسیار خوبی با ستاد نماز جمعه شهر رشت دارند.

وی خانواده معظم شهدا، جانبازان و روحانیون را زینت‌بخش نماز جمعه خواند و افزود: حضور بیشتر نمازگزاران برای ستاد نماز جمعه مهم است.

رئیس ستاد نماز جمعه رشت با بیان اینکه مدت 14 سال است افتخار خادمی در نماز جمعه را دارم، تصریح کرد: تمام برکات از ائمه جمعه، جماعت و روحانیون است و اکنون که در لباس روحانیت قرار گرفته‌ام دست روحانیون را می‌بوسم.

مجرد با قدردانی از اعتماد آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نسبت به اعضای ستاد نماز جمعه این شهر گفت: آیت‌الله قربانی شخصیت ارزنده اسلامی و فرهیخته محسوب می‌شود و مسئولیتی را که به عهده ستاد نماز جمعه گذاشته است باید به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با تأکید براینکه نماز جمعه مشکل جمعیتی ندارند، خاطرنشان کرد: نمازهای جمعه در رشت با حضور بیش از 5 هزار نفر برگزار می‌شود و حضور مدیران در صف نخست نماز جمعه مهم است.

* خطبه‌های نماز جمعه شنبه‌ها از صدای گیلان پخش می‌شود

معاون صدای مرکز گیلان نیز در جلسه مذکور به پوشش کامل خطبه‌های نماز جمعه رشت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای مبنی بر اهمیت نماز جمعه در سیمای مرکز گیلان تهیه شده است.

باقر باقرزاده به پخش خطبه‌های نماز جمعه رشت در روزهای شنبه هر هفته از صدای مرکز گیلان اشاره کرد و افزود: برنامه میعادگاه عاشقان روزهای جمعه قبل از اذان ظهر پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی با محوریت نماز جمعه در صداوسیمای مرکز گیلان تدارک دیده شده است، تصریح کرد:‌ تیتر اصلی در بخش خبر روزهای جمعه از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار