شهردار چاف و چمخاله در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک گیلان: «ناردون» جدیدترین اثر بلند سینمایی فریدون حسن‌پور در مقام کارگردانی است که این روزها در شرایط سخت آب و هوایی لاهیجان در حال فیلمبرداری است و محل اسکان عوامل فیلم در منطقه ساحلی چاف و چمخاله است.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 19 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
«ناردون» جدیدترین اثر بلند سینمایی فریدون حسن‌پور در مقام کارگردانی است که این روزها در شرایط سخت آب و هوایی لاهیجان در حال فیلمبرداری است و محل اسکان عوامل فیلم در منطقه ساحلی چاف و چمخاله است.

به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در تشریح جزئیات و چگونگی روند کار به تابناک گفت: تا به امروز حدود 60 درصد از کار  فیلمبرداری شده و تدوین آن نیز به صورت همزمان توسط مهدی حسینی‌وند و احسان شیبانی انجام می شود و تمام تلاش گروه رساندن این فیلم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

شهردار چاف و چمخاله به بازیگری امین حیایی ، مهران غفوریان ، لیلا اوتادی ،سیروس گرجستانی و جواد رضویان در این فیلم اشاره کرد و افزود: تا به امروز توفیق داشتیم تا از لحاظ فراهم آوردن امکانات و موارد سخت افزاری همکاری خوبی با این مجموعه داشته باشیم و امیدواریم که شهرداری چاف و چمخاله میزبان خوبی برای این سرمایه های ملی بوده باشد.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: این اثر در قالب یک طنز اجتماعی و به تهیه کنندگی منصور سهراب پور است.

ذاکری در پایان اضافه کرد: مهران غفوریان که به تازگی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده از وضعیت مناسب و امکانات چاف و چمخاله رضایت کامل داشت و بودن در این منطقه ساحلی را جزو خاطرات به یاد ماندنی خودش توصیف کرد.

در خلاصه داستان فیلم «ناردون» آمده است: برای اینکه هزینه‌ها بالاتر نره عروسی را همزمان با عزا برگزار کنیم...


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
چاف چمخاله ی لنگرود
طلبکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
سلام شهرداری چاف چمخاله بیشتر به فکر فرهنگ مردم خودش باشه البته فیلم سازی خوبه انرا رد نمیکنم ولی چرا در این شهر جدید هنوز مجتمع فرهنگی و کتابخانه نداره آقایان مثلا مسئول یکی به نماینده محبوبتون !!!!؟؟؟؟ بگه چیکار کردی تا حال به جز پر کردن جیب خودت یک کمی به فکر مردم باشه نه جیب خودش.
علي محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
ممنونيم از امين حيايي و جواد رضويان و ليلا اوتادي که مردم اينجا از برخوردشان تعريف ميکنند اما بر خلاف اينان مهران غفوريان آدم مغروري هستن و مردم از برخوردمهران غفوريان ناراضي هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار