واکنش محمدپور به خبر "پلمپ اداره کل کتابخانه های استان گیلان" و طعنه به تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان، مدیرکل کتابخانه های گیلان تصریح کرد: ساختمان پلمپ شده توسط دادگستری رشت، متعلق به یک شخص حقیقی بوده که به علت برخی مشکلات شهرداری با مالک ، منجر به پلمپ آن شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 05 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: روز گذشته خبری با عنوان " پلمپ اداره کل کتابخانه های استان گیلان " از همین رسانه بازنشر شد که امیر محمدپور ، مدیرکل کتابخانه های گیلان با رد این موضوع و طعنه به تابناک اظهار کرد: کسانی که چنین اخباری را بدون اطلاع از صحت و سقم آن منتشر میکنند؛جز خصومت، هدف دیگری ندارند.

به گزارش تابناک گیلان، مدیرکل کتابخانه های گیلان تصریح کرد: ساختمان پلمپ شده توسط دادگستری رشت، متعلق به یک شخص حقیقی بوده که به علت برخی مشکلات شهرداری با مالک ، منجر به پلمپ آن شد.

محمدپور اضافه کرد: در ساختمان پلمپ شده هیچ نشانه و اثری از اینکه مربوط به اداره کل کتابخانه ها باشد وجود ندارد و این اداره در تاریخ 94/3/6 از آن مکان به محل فعلی نقل مکان کرده است.

این مدیر استانی در پایان خاطر نشان کرد: ساختمانی که مدتی در اجاره این اداره بوده و الان در اختیار مالک اصلی خود قرار دارد را چطور میتوان به اسم اداره کل کتابخانه های استان زد و کسانی که چنین اخباری را بدون اطلاع از صحت و سقم منتشر میکنند جز خصومت ، هدف دیگری ندارند.


تابناک در پایان اضافه می کند، انتشار خبر"پلمپ اداره کل کتابخانه های گیلان"،بازنشر بوده و تحریریه تابناک،هیچ نقشی در تولید محتوای آن نداشته است و ضمن احترام ، متهم شدن به سوء نیت و غرض ورزی از سوی مدیرکل کتابخانه های گیلان را رد می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
تابناک گیلان بهتر است رویه خود را تغییر دهد
خصوص تابناک نستب به برخی مسئولان لنگرود هم مشخص است
خبرسازی-دروغ پراکنی و...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار