دو خبرنامه تابناک گیلان (43+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که چهل و سومین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 30 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که چهل و سومین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.



آخرین شنیده ها از کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در لنگرود+سوابق

گیلنا نوشت: برگزاری جلسات انتخاباتی تحت عناوین مختلف همواره یکی از مباحث و چالش‌های مطرح در رسانه ها به عنوان نوعی فعالیت انتخاباتی پیش از موعد قانونی تبلیغات  بوده است.

همواره چندین ماه مانده به انتخابات، تبلیغات زود هنگام نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس را مشاهده می نمائیم. در این مدت عده ای مخالف این رویه هستند و عده ای هم به آن دامن می زنند با این وجود اخبار و فعالیت های نامزدهای انتخابات در شبکه های اطلاع رسانی به صورت گسترده منتشر می گردد.

در ادامه اشاره ای به مطرح ترین کاندیداهای مطرح در حوزه های انتخاباتی لنگرود  خواهیم داشت و در قسمت های بعدی که در روز های آتی منتشر خواهد شد دیگر حوزه ها را مورد بررسی قرار می دهیم:


16388

مهرداد لاهوتی :متولد ۱۳۴۰، از توابع شهرستان لنگرود، نماینده فعلی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس می باشد.

با توجه به پروژه های نیمه تمام لنگرود  که اعتراضات مردمی زیادی را نسبت به عملکرد وی به همراه دارد اما با حضور وی در مجلس  و به واسطه قدرتی که در این پروسه زمانی از آن برخوردار هستند  نمی توان به راحتی از نام وی گذر کرد.

 

8707_كشتكار

حمید رمضان پور دریاسری:متولد لنگرود، وکیل دادگستری که زمزمه هایی مبنی بر حضورش در انتخابات دوره دهم مجلس شنیده می شود.

وی با انجام مصاحبه های مکرر در خصوص زمین خواری و دعوت از مسئولین و نماینده فعلی مردم لنگرود به مناظره  تلاش می کند تا خود را در کانون توجهات مردم قرار دهد.

 

e9c724eeb5636d1c1c1a2c2e85d40377_Generic

سید گل‌آقا پورعباس: متولد شهریور ۱۳۴۳ در اطراف لنگرود، ایشان رئیس سابق اداره تامین اجتماعی لنگرود و از نامزدهای دوره قبل انتخابات بودند که رای قابل توجهی هم بدست آوردند و با اختلاف کمی نسبت به آقای لاهوتی دوم شدند.

در هر صورت به دلیل آرای خوب دور گذشته می توان از وی به عنوان یکی از مدعیان اصلی ورود به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لنگرود نام برد.

جهان آرا

نادر جهان آرای: متولد ۱۳۴۴ پرورش از توابع اطاقور و نامزد دوره هشتم مجلس درحوزه انتخابیه شهریار بود که ازسوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

جهان آرای مدرس دانشگاه  ومشاور امور هماهنگی هستند.

 

حسن-اخگری-6

حسن اخگری : متولد؛ ۱۳۴۸ لنگرود، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مولف کتاب  برنج بوده است.

وی از کاندیداهای دوره نهم انتخابات مجلس بوده که نتوانست رای قابل توجهی را کسب نماید.

 

دکتر-شاد-2

محمدعلی احمدی شاد: کارمند جهاد کشاورزی لنگرود، و برادر مهندس ناصر احمدی شاد عضو شورای شهر لنگرود می باشد  که از حمایت های برادر خود در شورای شهر لنگرود نیز برخوردار است.

 

احمد-اسماعیلی2-300x168

احمد اسماعیلی: رئیس مرکز حفظ و ترویج اندیشه شهدا و ایثارگران بنیاد علمی دانش پژوهان با و در صورت حضور در انتخابات رقیب سختی برای سایر رقبا خوا هد بود.

وی مولف چندین کتاب و مقاله در حوزه های مختلف می باشد.

تقوا

حمیدرضا تقوا: کارشناس ارشد حقوقی واقتصادی و عضور شورای فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی  وسوابق اجرایی بالا اعم از سازمان بازرسی کل کشور، شورای نگهبان

لیست کلی ای نیز از اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس دهم در حوزه لنگرود را در ذیل مشاهده می کنید؛ 

پرویز صیقلی: نماینده مردم لنگرود در ادوار سوم و چهارم

حسن پورقربان: شهردار املش در سال ۹۲

عزیز کاظمی: فرماندار سابق لنگرود و مدیر کل اتباع خارجی فعلی

محمد اخوان بازارده : فرماندار سایق آسنارا و رودسر

پرویز محمد نژاد:  لیسانس برق با ۲۳ سال سابقه مدیریتی

محمدعلی حیدری شلمانی : نماینده مردم لنگرود در مجلس هفتم

مهردادامین لیلی: دبیر انگلیسی دبیرستان‌های لنگرود و مهندسی عمران -ساختمان

میثم موسی پور: کارمند معاونت سیاسی صدا و سیما و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات

محمود دهگان: نامزد ادوار گذشته انتخابات مجلس در لنگرود

میرزا حسینعلی زاده: فرماندار سابق شهرستان‌های تالش و صومعه سرا

اسماعیل دلخوش: گزینش سپاه قدس گیلان

محمود لیاشوسرایی: تخصص در مراتع و جنگلداری،دانشجوی دکترای دام و حیوانات

دو خبرنامه تابناک گیلان (42+) ؛




واکنش جعفرزاده ازحمله به آذر منصوری با چاقو در یاسوج

تابناک گیلان: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، ضمن محکوم کردن حمله به آذر منصوری در یاسوج با چاقو اظهار داشت: پس از مسائل مشابهی که برای آقای لاریجانی اتفاق افتاد، ‌ مقام معظم رهبری به شدت این‌گونه رفتارهای غیراخلاقی را نهی کرده و بانیان آن‌ را سرزنش کردند و حتی بیان کردند که «نمی‌دانم چه بگویم.»

وی افزود: ‌ این‌که به یک فعال سیاسی خانم که تنها قصد سخنرانی در دانشگاه داشته و برای انجام این کار مجوزهای قانونی لازم را هم تهیه کرده‌ با چاقو حمله بشود، بداخلاقی است و در آستانه برگزاری انتخابات، هیچ ثمره‌ای برای کشور به همراه نخواهد داشت و کسانی که این کار‌ها را انجام می‌دهند، قطعاً یار انقلاب و نیروهایی که قرار است به انقلاب کمک کنند، ‌ نیستند و بی‌شک انقلاب را دچار خسران خواهند کرد.




عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اضافه کرد: باید همه‌چیز در چارچوب قانون رفع و رجوع شود و اینکه با چاقو به یک سخنران خانم حمله کنند، در انتخابات قطعاً نتیجه عکس به همراه خواهد داشت. کسانی که به دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند، از رفتار ناپسندشان نتیجه عکس خواهند گرفت و ان‌شاءالله متولیان امر، ‌ عاملان این اتفاق‌ها را شناسایی کنند و به شدت با آنها برخورد کنند.

نماینده مردم رشت اضافه کرد: آن‌چنان که از شواهد پیداست این سخنرانی با مجوز قانونی برگزار شده و معترضان حتی اگر به نحوه دریافت مجوز هم اعتراض داشتند، باز باید از مجاری قانونی شکایت خود را دنبال می‌کردند و اگر سخنران احیاناً مرتکب خطایی در گفتار و رفتار خود شده‌باشد، باز تنها راه اعتراض قانون است و این شیوه‌های غیراخلاقی تحت هیچ‌عنوان پسندیده نیست.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد: ‌خشونت مربوط به افراد بی‌منطق است و حال که شاهد جاری و ساری شدن قانون متبرک به حدود ۲۳۰ هزار شهید در این کشور هستیم، این اقدام‌ها نتایج بسیار بدی دارد. اگر عاملان چنین اتفاق‌هایی شناسایی شود، درخواهیم یافت که این افراد مترصد ایجاد اغتشاش هستند لذا باید با آنها برخورد قانونی و جدی انجام گیرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار